phax Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 blir litt vanskelig med dette kravet ditt til høyde.. de fleste gulvstående modellene er rundt en 90cm og oppover.. untatt CV som har en del modeller rundt en 80cm men fortsatt for høyt.. du må nesten satse på stativhøyttalere men ad blir det jo straks litt mindre bass igjen. eneste gode alternativet jeg kan tenke på i farta er denne som er en relativt voksen stativhøyttaler. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 blir litt vanskelig med dette kravet ditt til høyde.. de fleste gulvstående modellene er rundt en 90cm og oppover.. untatt CV som har en del modeller rundt en 80cm men fortsatt for høyt.. du må nesten satse på stativhøyttalere men ad blir det jo straks litt mindre bass igjen. eneste gode alternativet jeg kan tenke på i farta er denne som er en relativt voksen stativhøyttaler. 5052965[/snapback] Morsom den prisen du! Funnet en løsning! ..Trenger ikke å ha den underpulten alikavell! Kan ha den intill veggen vedsiden av tven(rett ved pulten).. Nå kan begge høytalerne være på max 2m :) Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 den var nå bare 196,- over budsjettet ditt da.. men ja B&W koster, men til gjengjeld så er det knallbra da. men ok, hvis du kan ha større høyttalere så ville jeg satset på og putte litt mere penger i forsterker sånn at du bruker en 50/50 ca. vil du ha trøkk og bass så er det viktig med en god forsterker. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Ok, la os si det slik da: Jeg skal ha meg en forsterker(gjerne en brukt en) og 2-høytalere. Alt dette skal da koste ca 6500-7k(max!) tilsammen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 da blir det straks enklere. H/K 3480 + Proson R62mkII, dette oppsettet får du til 5752,- NOK inkl porto og moms hvis du bestiller fra www.fyndborsen.se , som du ser så sparer du mye. kjøpte nettopp samme høyttalera selv og er godt fornøyd selv om jeg ikke har fått testa de ut det fulle potensialet deres helt enda. de var overraskende store faktisk iforhold til hva jeg hadde forventa utifra bilder.. resten av penga kan du bruke på proson spikes, bananplugger og kabler f.eks. havner godt innfor budsjettet ditt hvertfall. (btw, husk å noter personnr ditt i kommentarfeltet hvis bestiller så slipper du at det blir stående i tolla og sløse tid.. slik det gjorde med meg. ) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) da blir det straks enklere. H/K 3480 + Proson R62mkII, dette oppsettet får du til 5752,- NOK inkl porto og moms hvis du bestiller fra www.fyndborsen.se , som du ser så sparer du mye. kjøpte nettopp samme høyttalera selv og er godt fornøyd selv om jeg ikke har fått testa de ut det fulle potensialet deres helt enda. de var overraskende store faktisk iforhold til hva jeg hadde forventa utifra bilder.. resten av penga kan du bruke på proson spikes, bananplugger og kabler f.eks. havner godt innfor budsjettet ditt hvertfall. (btw, husk å noter personnr ditt i kommentarfeltet hvis bestiller så slipper du at det blir stående i tolla og sløse tid.. slik det gjorde med meg. ) 5053196[/snapback] Takker! Ikke for å være pirkete men jeg liker heller høytalere som ser litt mer kraftige ut(hvis du skjønner) . (eks HER, eller HER, altså noe som ser ut som kan gi litt trøkk!) Og den forsterkeren; Er det 4 høytalere den tar? og det står også 1 sub utgang, hvor er den plasert? bilde: Endret 24. oktober 2005 av Man0war Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ok, men du likte altså ikke Cerwin Vega? det er fire høyttalerutganger på forsterkeren ja. sub'n kobler man vel til der det står sub, rett til venstre for høyttalerutgangene.. du kan jo ta en titt på denne og denne hvis du vil ha no stort og billig. har en kompis som har sistnevnte og han er storfornøyd.. selv synes ikke de spiller så bra, mye bass og partyfaktor men lydkvaliteten er litt så som så.. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ville nok holdt utkikk etter forsterker på bruktmarkede. Du får noen greie høyttalere for den prisen! Hvis du bare er ute etter en høyttaler som spiller høyt og med mye trøkk i ville jeg nok gått for CV(cerwin vega), eller vil du ha noe som spiller finere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå