Wooho Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) For lit siden så jeg filmen Ong Bak med Tony Jaa som den store martial-arts fighteren. Det ser ut med andre ord til at han er en verdig etterfølger for både Jacki Chan og Jet Li når de skal pensjonere seg. Det han utfører er vist 100% han, no wire o.l. Med andre ord mannen leverer ekte vare. Trailer til Ong-Bak og her Ser at han kommer snart ut med en enda kulere film: Tom yum goong Trailere til den kommende filmen Jeg synes at fyren meget er flink, og gleder meg til å se mere fra hans kommende filmer. Hva synes folk? Endret 19. oktober 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis det er sant at det ikke er noe hokus pokus, og at han faktisk gjør tingene så synes jeg det er meget bra. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Fantastisk film. Tony Jaa er min nye favoritt innen martial arts sjangeren, Jackie Chan og Jet Li kan bare gå å legge seg. Var heldig å fikk se den på kino under filmfestivalen i Bergen i fjor. En av de beste kino opplevelsene jeg har hatt, og beste "forelesingen" jeg har hatt. (Skulket en forelesing for å se dette mesterverket av en martial arts film). De stuntsene Tony Jaa gjør er fantastiske, jeg hadde aldri drømt om å se et menneske gjøre slike stunts. Å det beste av alt er full kontakt slåssinga, ingen spesial effekter, ingen wires...Det er det som er ingrediensene til en bra martial arts film. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Greit nok, skuespillet er litt lame. Spess den jevla irriterendes stemma til den jenta. MEN fyfaen til bra fight-scener det er i den filmen der. Trur ikke jeg har sett makan til slåssing ever. Den filmen er et must for folk som liker filmer med lite handling og mye RÅ slåssing. Hollywood? pssshhh... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Fyren har en utrolig fysikk, han hopper og spretter og den balansen han har, helt utrolig. Endret 20. oktober 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Fyren har sinnsyk kroppsbeherskelse. Minner meg om gode gamle Jackie på 80 tallet, men enda litt råere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå