Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ekstern lydinngang, Corolla 2002 fabrikkanlegg

Gjest Slettet+98123897187934

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+98123897187934

Jeg ønsker å kunne koble til en ekstern lydenhet, les Ipod, til fabrikkanlegget i min Corolla 2002 (Sol). Anlegget har grei nok lyd, hvilket betyr at jeg må investere mer enn jeg har lyst til for å forbedre/bytte ut fabrikkanlegget.

Finnes det en måte å koble til en ekstern lydenhet til dette anlegget uten å benytte FM-adaptere eller liknende? En enkel phono-kabel er bra nok, så kan denne kobles til Ipod-ens dockingstasjon.

Hvis dette ikke er mulig, hva slags alternativer finnes det av alternative forsterkere som kan settes inn i Corollaens dashboard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis spillern din har en aux eller anna inngang på seg, kan du koble phono kabel, med en jack plugg i andre enden inn. Da bruke du bare line out / headsett på ipoden å phono saken på spillern.

hvis spillarn din ikke har aux ingang, å er kasett spiller kan du bruke et kasett adapter, det fungerer, men vare ikke spesielt lenge..

Tredje mulighet er å kjøpe en spiller med aux ingang *burde ikke være så dyre* eller en alpine spiller som har en egen ingang for ipod mene eg å huske å ha lest. Men dem e sikkert dyrere, men vil vel gi bedre lyd enn en billigere med aux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...