Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg ønsker å kunne koble til en ekstern lydenhet, les Ipod, til fabrikkanlegget i min Corolla 2002 (Sol). Anlegget har grei nok lyd, hvilket betyr at jeg må investere mer enn jeg har lyst til for å forbedre/bytte ut fabrikkanlegget. Finnes det en måte å koble til en ekstern lydenhet til dette anlegget uten å benytte FM-adaptere eller liknende? En enkel phono-kabel er bra nok, så kan denne kobles til Ipod-ens dockingstasjon. Hvis dette ikke er mulig, hva slags alternativer finnes det av alternative forsterkere som kan settes inn i Corollaens dashboard? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hvis spillern din har en aux eller anna inngang på seg, kan du koble phono kabel, med en jack plugg i andre enden inn. Da bruke du bare line out / headsett på ipoden å phono saken på spillern. hvis spillarn din ikke har aux ingang, å er kasett spiller kan du bruke et kasett adapter, det fungerer, men vare ikke spesielt lenge.. Tredje mulighet er å kjøpe en spiller med aux ingang *burde ikke være så dyre* eller en alpine spiller som har en egen ingang for ipod mene eg å huske å ha lest. Men dem e sikkert dyrere, men vil vel gi bedre lyd enn en billigere med aux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå