hehe Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hvor kan jeg få kjøpt klistremerker til å feste på toweret??? Du vet sånne som "vanligvis" følger med hovedkort etc.. Små firkanta plastbrikke lignende ting :razz: Hilsen en som er lei av den tomme klistremerke firkanten på towerfront... Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Microplex selger slike. Ligger under kabinetter - Casebadges og koster 20 kr. Lenke til kommentar
hehe Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Mange takk!! Har leita lenge nå :wink: Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Noen spesielle du er på jakt etter? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg har en AMD Athlon XP casebadge på mitt blå Chieftec kabinett. Kult det.. Men jeg har liksom ikke funnet en Clawhammer casebadge enda liksom.. :razz: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Noen produsenter gir ut slike gratis hvis du spør support.(det er jo å regne som reklame) _________________ Prøv FreeBSD :wink: EDIT: trykkleif [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-08-28 09:39 ] Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Du kan få gratis klistremerker/casebadge fra AMD :smile: Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 AMD gir ikke ut merker noe mere, har sent en mail og fikk svar at de ikke har noen merker å gi bort, jeg skal sende en mail til intel kansje de er så snill å sende meg noen. Ha Ha Ha or not Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå