orjanbeats Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg et slikt Twinmos 1024 mb dual channel kit (2*512) til 779 kr på komplett. Men så oppdaget jeg at jeg kunne få OCZ Premier 1024 mb dual channel kit (2*512) for 795 kr på netshop! Synes dere jeg bør benytte meg av returretten, og levere tilbake Twinmos brikkene til komplett, og heller bestille meg et sett med OCZ Premier brikker til nesten samme prisen? Og vil OCZ brikkene gi bedre ytelse enn Twinmos, selv hvis jeg ikke overklokker? takk for svar Mvh Ørjan Endret 19. oktober 2005 av orjanbeats Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Å misbruke returretten på den måten er direkte uanstendig Forøvrig kommer du aldri til å merke noensomhelst forskjell annet enn noen poeng bedre ytelse i testeprogram. I praktisk bruk har det ingenting å si så lenge du ikkje overklokker. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ytelsemässigt vill de vara jämförbara vid samma clocks vill jag tro. Fördelen med OCZ är ju att du har livstids garanti. Det tror jag inte Twinmos har. Jag skulle hellre anbefalla att lägga en tusenlapp till och skaffa 2X1024 i stället. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå