ripper329 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Er det noen der ute som har fått mail at døm kanskje skal være med som betatester på xbox-live? Jeg fikk det Utdrag: Thanks for waiting to participate in the beta. The response exceeded 100,000. We wanted to let you know we plan to send you an email no later than September 20th regarding your status to potentially be included in our beta test program. You're at the top of our pre-registration list for our ongoing beta program. So you'll be the first to create a Gamertag and the first to know when it's time to get in this incredibly intense, high-speed gaming experience. That means you can start creating a rep before most Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg fikk samme mailen. Øystein Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 me too!! så jeg håper at de kontakter meg snart og sender meg en deilig pakke med betatest utstyr.... Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 --Jeg fikk også den mailen. Men betatesting i europa vil bare skje i UK, Frankrike og Tyskland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå