Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lei av NEXTGENTEL!

Anbefalte innlegg

jeg er jævli lei av ngt nå. de har senket farten min fra 2500 til 800,

jeg har ringt, venta faen meg 40min og hørt på dn stygge møkkasangen som spiller om og om igjen som spiller i ventetiden. og når jeg spør om de kan fixe d, sier de "nei, det kan vi ikke, men vi kan sette deg ned til Surf 2000 elr Alpha 1000"

jeg ber dem å hoppe i havet....

nå trenger jeg ny isp i området rundt bjørndal som ligger ved holmlia ,kolbotn osv...... Dette er altså i oslo.

har dere noen forslag hva jeg kan kjøpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår faktisk frustrasjonen din. Har NGT selv. Bestiller 8mbit, får aldri over 4mbit, selv fra 100mbit NTNU servere som burde kunne takle det lett. Kundesupporten hevder jeg er Norges dårligste. Ventet 58 minutter totalt på telefonen forleden hvorav jeg ble satt over 3 ganger mellom diverse supportfolk. De mente alt var ok og endte opp med å legge på røret... Jeg skal ALDRI bestille NGT igjen!

Lenke til kommentar
Forstår faktisk frustrasjonen din. Har NGT selv. Bestiller 8mbit, får aldri over 4mbit, selv fra 100mbit NTNU servere som burde kunne takle det lett. Kundesupporten hevder jeg er Norges dårligste. Ventet 58 minutter totalt på telefonen forleden hvorav jeg ble satt over 3 ganger mellom diverse supportfolk. De mente alt var ok og endte opp med å legge på røret... Jeg skal ALDRI bestille NGT igjen!

5031878[/snapback]

Enig her... Får 3000/350 på min Echo-linje...

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Kommer jo ann på hvor langt man bor fra sentralen, ikke hjelp i og bestille 8mbps linje hvis man bor for langt i fra den.

Jeg har 8 mbps fra ngt og får 6600/849 ca stort sett på ruteren da, Men bor man lengre fra sentralen så blir det svakere linje.

Enig med at supporten suger til tider ja, Men har brukt NGT i over 4 år og mere stabil linje skal man lete lenge etter :)

Lenke til kommentar

Frustrasjon eller ikke, denne tråden stenges uansett.

Vi skriver følgende språk på dette forumet: Norsk - Bokmål / Nynorsk og med selvskrevne engelske ord og uttrykk / forkortelser.

I tillegg til dette har vi masse store bokstaver i topic, noe som heller ikke er nødvendig da NextGenTel overhodet ikke bruker utelukkende store bokstaver i sitt eget firmanavn.

plz elr jeg d r osv er 5m5-5prå|< som ikke er så kult for alle å lese.

Trådstarter bes ta dette til etteretning, samt lese retningslinjene for forumet. Disse finnes enten i min signatur eller til venstre i menyene under "Retningslinjer"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...