Pepsi Skrevet 22. august 2002 Rapporter Del Skrevet 22. august 2002 Hva får jeg for 15000,- Stiller som krav at maskinen er relativt lett og at den har combo-drive (DVD/cdrw).. Hva bør jeg velge?? Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 22. august 2002 Rapporter Del Skrevet 22. august 2002 Si litt om hva du skal bruke maskinen til? Spilling f.eks? Vil ikke anbefale deg combo. Kjøp heller en brenner + en DVD spiller. Det koster 2-300 kr mer, og da får du både raskere brenner og DVD. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 22. august 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2002 Mener du å kjøpe en ekstern brenner?? Hva med DVD, går vel greit å kjøpe laptop med intern dvd?? Skal bruke den mest til Office-pakken, spill, musikk og internett. Håper på gode råd. Takk. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 22. august 2002 Rapporter Del Skrevet 22. august 2002 Skal du bruke maskinen til spill bør du satse på et litt bedre budsjett, i allefall hvis du skal ha brenner og DVD.... Jeg fikk kjøpt min for 16500 for et halvt år siden, og jeg har måttet klare meg uten brenner. Kommer til å satse på noe eksternt i stedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå