forteller Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Noen som vet om noen bra CardBus CF-kortleser, og om det eventuelt finnes noen butikker i Norge som selger disse, eller hvor i utlandet de er billigst? Jeg har funnet ut at Delkin og Lexar har slike lesere, er det flere, og hva er forskjellen på disse? Lenke til kommentar
TwisterX Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette er jeg også interessert i å vite! Etter det jeg forstår så skal cardbus adapterene tilby veldig mye raskere overføring enn de vanlige pcmcia kortene. Er du av samme oppfatning? Lenke til kommentar
forteller Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Dette er jeg også interessert i å vite! Etter det jeg forstår så skal cardbus adapterene tilby veldig mye raskere overføring enn de vanlige pcmcia kortene. Er du av samme oppfatning? 5040751[/snapback] Ja, det stemmer. Ta bare en titt på denne testen. Ingen som har noe informasjon? Lenke til kommentar
jomi Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dette er jeg også interessert i å vite! Etter det jeg forstår så skal cardbus adapterene tilby veldig mye raskere overføring enn de vanlige pcmcia kortene. Er du av samme oppfatning? 5040751[/snapback] Ja, det stemmer. Ta bare en titt på denne testen. Ingen som har noe informasjon? 5040775[/snapback] Denne testen er fra 2003, så jeg undres på om noen vet om noen nyere tester over hva som er det beste utstyret for å raskt lese inn CF-kort til en PC på? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg tror det er svært liten forskjell på denne typen utstyr, enten virker det, eller så virker det ikke. Differansene på farten er så liten at jeg ikke hadde orket å bry meg. Kjøp den du får tak i lettest. Lenke til kommentar
lre Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 kan du ikke bare kjøre opp med en USB-CF leser? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hama 20i1 er en fin kortleser Lenke til kommentar
forteller Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 kan du ikke bare kjøre opp med en USB-CF leser? 5054124[/snapback] Joda, men nå var det CardBus jeg spurte om, ikke sant..? Tror du virkelig at jeg ikke er klar over det alternativet? jomi: Det jeg også lurte på. Jeg tenkte på å kjøpe den som blir testet der, men så tenkte jeg at det må da ha kommet noe nytt siden 2003.. engekri: Ok, takk, men jeg tror fremdeles jeg venter litt til for å høre om noen har en annen mening.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hama 20i1 er en fin kortleser Det er ikke en cardbus leser, men USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå