Gå til innhold

Meld fra i denne tråden om Politikontroll...

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hold trafikkreglene, og du slipper å bli tatt.

Bryt trafikkreglene, og du blir tatt.

It's so simple!

5034095[/snapback]

Gjør ikke noe om jeg blir tatt når jeg ligger 5 over... :!:

Dessuten så ligger alle over og politiet bare plukker ut tilfeldige...

De stopper faen ikke alle som passerer en kontroll over fartsgrensen :yes:

Lenke til kommentar
Dessuten viser speedometret opptil 10 km under det man egentlig kjører alikevel så. Viser nåla 90 så er det ikke sikkert man kjører mer enn i 80. Litt spørs på bilen da men

5034020[/snapback]

Jeg levde på den, helt til GPSen mente at jeg hadde svært nøyaktig speedometer.. :)

Har du ikke hørt om prøveperioden på 2 år? Hvis du mister lappen i løpet av de to første årene, må du ta oppkjøringen på nytt. Så vidt jeg, må ikke en som har hatt lappen i 30 år automatisk gjøre det samme.

Det kommer vel an på regelbruddet.

Lenke til kommentar
Så ikke ligg 5 over, da. :)

Problem solved.

5032058[/snapback]

Hørt om misvisning? Den kan slå ut i feil retning også, ikke bare at den viser for mye.

Hvis man skal kjøre fort, er det vel bare å leie seg en bane å kjøre på. Du risikerer både ditt eget, og andre personers liv om du kjører som en tulling.

5033117[/snapback]

Ja, for det er knallbillig i Norge. 5-siffret hvis du skal ha banen helt for deg selv.

Dessuten viser speedometret opptil 10 km under det man egentlig kjører alikevel så. Viser nåla 90 så er det ikke sikkert man kjører mer enn i 80. Litt spørs på bilen da men

5034020[/snapback]

Ja merka noe slikt lå med streken akkurat på 80 og passerte en sånn DIN fart sak...

og den viste 74,-.... får se... arg de får sjekke speedometeret på neste service

5034047[/snapback]

Disse "Din fart er" greiene viser svært ofte veldig mye for lite. Absolutt ikke noe å basere seg på.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er kjekt å vite når og hvor det er politkontroll ja, når du skal kjøre slikt som dette for eksempel.

Så bare post i vei hvis dere vet om noen! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...