Gjakmarrja Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Viss du var ute en tur i dag med bilen og så det var radar/rutine kontroll... Så sleng ned vei, retning og by Ja... Kontroll i Bergen... inndalsveien retning sentrum Ved HSD verkstede før danmarksplass EDIT: Jeg oppfordrer ikke folk til å råkjøre, men poenget er bare at viss du ligger 5 over i dag... koster det svin EDIT2: Det er ikke noe offtopic så lenge det har med bilkjøring å gjøre.... Endret 20. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Så ikke ligg 5 over, da. Problem solved. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kontroll i BJERKVIK, Nordland, Nesten hver dag nå... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Uhorvelig mange kontroller i drammens området om dagen også. Mye beltesjekk/førerkort osv Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tulle tråd. Kjør som folk, bruk belte. Og om ikke dere prioriterer og komme hel hjem er det andre på veien som ønsker det. Håper denne blir stengt. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tulle tråd. Kjør som folk, bruk belte. Og om ikke dere prioriterer og komme hel hjem er det andre på veien som ønsker det. Håper denne blir stengt. 5032591[/snapback] Du får starte en underskrifts kampanje mot P4 og alle SMS tjenestene samt politiets egen netside også da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tulle tråd. Kjør som folk, bruk belte. Og om ikke dere prioriterer og komme hel hjem er det andre på veien som ønsker det. Håper denne blir stengt. 5032591[/snapback] Du får starte en underskrifts kampanje mot P4 og alle SMS tjenestene samt politiets egen netside også da. 5032628[/snapback] Det kunne jeg faktisk tenkt meg å gjøre. Alt for mange idioter som har lappen i Norge. Flere skulle ha mistet den på livstid. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Enig med Mr Sexy over her. En god del idioter der ute som heller skulle kjørt sparkesykkel. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Bedre å ligge 10 over enn 10 under på E6 da. Ingern kontroller her i lillehammer nå. Men blir en del framover siden det har blitt 30 igjennom nesten hele byen her. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvis man skal kjøre fort, er det vel bare å leie seg en bane å kjøre på. Du risikerer både ditt eget, og andre personers liv om du kjører som en tulling. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kontroll i haugesund. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Folkens.... Jeg har veldig respekt for 50 sone... jeg holder ALLTID akkurat 50 når det er pålagt. Men motorveiene i Norge er godkjent for 80-90 er veier av dårligere kvalitet i utlandet satt til mye høyrere hastighet => Tyskland Autobanan VIss jeg holder akkurat 80 på motorvei kjører alt på hjul forbi meg. Nesten alle ligger 5 til 10 og det er ikke noe gale i det. Setter liv i fare du liksom.... nope 5 over på noen veier som er 50 er også greit... men bruk sunn fornuft. Viss veien er stor og oversiktlig skader det ikke å ligge 5 over Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Enig med Mr Sexy over her. En god del idioter der ute som heller skulle kjørt sparkesykkel. 5033085[/snapback] Er jo umulig å kjøre i 30 i sentrum i Lhmr da med de putene de har lagt forskjellige steder.. Kommer ikke over med bilen med mindre jeg kjører sikksakk på midten slik at jeg har hjula på begge.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Tulle tråd. Kjør som folk, bruk belte. Og om ikke dere prioriterer og komme hel hjem er det andre på veien som ønsker det. Håper denne blir stengt. 5032591[/snapback] Nå er det vel ikke slik at det å ligge 10 over grensa er synonymt med drapsmaskin heller.. Å kjøre etter forholda er igrunn bedre enn fartsgrenser.. Endret 20. oktober 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Helt enig Marvil... Utenfor huset mitt er det 30-sone... men det er altfor fort... Det står biler tett i tett på venstre side og portene til folk er jo rett ut i veien... Viss noen hopper ut så ikke sjans om jeg klarer å reagere fort nok i 30.... Også veiene utenfor Bergen er det jo 80... dette er veier som er så dårlig og svinget at 50 er nesten litt for mye... Nei, å kjøre etter forhold er best.... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Folkens.... Jeg har veldig respekt for 50 sone... jeg holder ALLTID akkurat 50 når det er pålagt. Men motorveiene i Norge er godkjent for 80-90 er veier av dårligere kvalitet i utlandet satt til mye høyrere hastighet => Tyskland Autobanan VIss jeg holder akkurat 80 på motorvei kjører alt på hjul forbi meg. Nesten alle ligger 5 til 10 og det er ikke noe gale i det. Setter liv i fare du liksom.... nope 5 over på noen veier som er 50 er også greit... men bruk sunn fornuft. Viss veien er stor og oversiktlig skader det ikke å ligge 5 over 5033382[/snapback] Smart å ligge over fartsgrensen når du nettopp har fått lappen... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvorfor ikke... jeg er likestillt juridisk sett med en som har hatt lappen i 30 år? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Dessuten viser speedometret opptil 10 km under det man egentlig kjører alikevel så. Viser nåla 90 så er det ikke sikkert man kjører mer enn i 80. Litt spørs på bilen da men Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Dessuten viser speedometret opptil 10 km under det man egentlig kjører alikevel så. Viser nåla 90 så er det ikke sikkert man kjører mer enn i 80. Litt spørs på bilen da men 5034020[/snapback] Ja merka noe slikt lå med streken akkurat på 80 og passerte en sånn DIN fart sak... og den viste 74,-.... får se... arg de får sjekke speedometeret på neste service Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvorfor ikke... jeg er likestillt juridisk sett med en som har hatt lappen i 30 år? 5033999[/snapback] Har du ikke hørt om prøveperioden på 2 år? Hvis du mister lappen i løpet av de to første årene, må du ta oppkjøringen på nytt. Så vidt jeg, må ikke en som har hatt lappen i 30 år automatisk gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg