Gå til innhold

Arendal-Grimstad på to minutter


Hotel Papa

Anbefalte innlegg

dette er ingenting i  forhold til den hayabusa turbo duden som tyner den opp i 300 på bakhjulet, tror det var i ghostrider 2.. hayabusa med 499HP. :)

 

edit:

 

topic:han skulle kjørt på dagtid.. litt mer challenge. :)

5032643[/snapback]

Sånn som Ghostrider :)

 

 

Ingen som har sett ghostrider her :(

5032707[/snapback]

 

yes sir :)

Ghostrider ftw !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør du meg ser det ikke ut som den fyren kjører i 300 km/t. Han kommer bak en bil som kjører i 90-sonen. Kan vel anta at bilen gjerne holder en fart på 90-100 km/t. Da kommer han i 211 km/t, og tar deretter en forbikjøring. Og jeg tror det hadde gått litt fortere om han hadde holdt over 200 km/t forbi den bilen. Om 300 km/t ser slik ut, ble jeg akkurat skuffet. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Polititet tror sikkert dette er en tulling på 23år som virkelig tøffer seg for gutta, men jeg tror det er en gammel veteran på 40år med familie som bare leker seg litt for gamledagers skyld :w00t:

 

Jeg elsker alt på TO hjul, elsker ikke 300km/h etter norske veier utrolig høyt, men kult uansett :)

Lenke til kommentar
Polititet tror sikkert dette er en tulling på 23år som virkelig tøffer seg for gutta, men jeg tror det er en gammel veteran på 40år med familie som bare leker seg litt for gamledagers skyld  :w00t:

 

Jeg elsker alt på TO hjul, elsker ikke 300km/h etter norske veier utrolig høyt, men kult uansett :)

5037257[/snapback]

 

Hehe, kansje det.

 

En video her av en som leker seg med sin modda busa: Busa

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...