Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Sapphire Theatrix 550pro låser maskinen

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp et Sapphire Theatrix 550pro, men jeg har store problemer med å få kortet til å virke som det skal. Etter flere timer med feilsøking leverte jeg kortet tilbake til butikken og fikk et nytt i håp om at dette skulle fungere, men det gjorde det ikke :(

Det fungerer helt greit å bruke kortet til høre på radio, og jeg kan uten problemer søke fram kanaler. Når jeg så skal titte på TV er det alt låser seg. Med medfølgende programvare (PowerCinema) kan jeg se max. 10s før maskinen fryser totalt og jeg må bryte strømmen. Når jeg derimot bruker ChrisTV fungerer det noen ganger 5s, andre ganger kan jeg titte i mange timer...?

Ved å ha task manager oppe har jeg klart å stenge avspillingsprogrammet før alt har kræsjet, jeg har da oppdaget at nettverket mitt kobler seg av/på. Dvs. det kobler til det trådløse nettet igjen, og det kablete nettet fungerer ikke i det hele tatt... Jeg har et ekstra trådløst kort installert på en PCI plass.

Enda mer forunderlig er hdd lyset som viser at harddisken jobber på fullt, noe den ikke gjør i det hele tatt! (Har en Raptor, så jeg ville hørt det=). Min ide er at det blir en slags "overload" på harddisken som så fryser alt... Noen restarter krever at scandisk kjører, men dette skjer ikke hver gang.

Alle drivere er oppdatert.

Dette problemet begynner å bli irriterende nå, så jeg håper virkelig det er noen som har noen tips der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...