marius90 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 http://no.europe.creative.com/shop/product.asp?prod=773 fungerer denne på creative audigy 2zs? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 The Digital I/O Module is an upgrade for: Sound Blaster® Live!™ 24 bit Sound Blaster® Audigy™ 2 Value Sound Blaster® Audigy™ SE Sound Blaster® Audigy™ 4 Sound Blaster® X-Fi™ Range It will not work on any other model of Sound Blaster® card. henta fra samma side som du linka til Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 jeg vet at det står det på den sida, men ingen som vet sikkert da? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hvis den dingsen du refererer til hadde funka på Audigy 2 ZS, så ville nok et firma som Creative sannsynligvis skrivd det i og med at det åpner for flere folk og selge dingsen til og dermed mere penger til dem.. Men jeg veit ikke helt sikkert, du kan jo sende en mail og spørre. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 jeg bare skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer til det augugdy 2zs kortet når det fungerer til alle de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå