JanPhilip Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja nå har jeg bestilt meg en av de helt nye iMac G5'ene så lurte jeg på om det finnes noe bra rpg spill til mac ? helst noe som ligner på <Mount and Blade> som er helt sinnsykt gøy å spille. Jeg vil ha noe som har mulighet for å slosse selv, slik som på det nye oblivion som kommer snart til pc, noen som vet om det kommer til mac ? takknemlig for alle svar -JanPhilip- Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Fallout 2 er et knall spill som også er tilgjengelig på mac. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Neverwinter Nights (D&D på sitt beste). Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Word of Warcraft finnes jo til Mac. Spørsmålet er vel egentlig om det kan regnes som et RPG. I mine øyne ikke, men i manges Lenke til kommentar
toretors Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er bare å spille på RP-serverene det. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vet ikke helt om jeg vil kalle WOW for rollespill. Heller Diabloish... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Joda, du kan spille på RP servere, der kan du rollespille, emn spillet er ikke et rollespill, i mine øyne. Men det har nul å niks å gjøre med trådstarters ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå