lofotknut Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Internett funker bra ,dvs surfing på nettet, men et par ting funker ikke, jeg får ikke logga meg på msn(funka før) og jeg får heller ikke sjekka mailen i outlook(funka også før) ...så er det noen instillinger jeg må fikse på i routeren eller noe? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du har kanskje virus eller trojaner? Telenor stenger alt utenom port 80 ved bruk av psykPC. Sjekk mailen din online.... Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 hmm kanskje det er no virus ja...Søkte etter virus for ikke så lenge siden med norton , da fant den noen sånne adware programmer og sånt ,men den klarte liksom ikke å slette de helt så det ut til... Nå fant jeg ut noe! når jeg skrur av norton så får jeg sjekka mailen igjen!norton sug. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 jaggu fant jeg litt av hvert ja: java_bytever.A TSPY ISTBAR.D TROJ DLOADER.TN Den siste er winlogon32.dll fila! er det no skumle greier? det står at filene er "uncleanable" så hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Prøv å start PC i sikkermodus. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 har fått sletta alle nå unntatt den winlogon32.dll infiserte fila. den er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med...hvorfor skal jeg starte i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Sikkermodus for da starter ikke windows all driten som eller sterter med vanlig oppstart. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 men den winlogon32.dll fila , er det en fil som finnes i windows fra før? er litt redd for å slette den tilfelle alt blir knust. Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har og problemer med å få logget på MSN. Samtidig har jeg også problemer med å bruke Outlook. Outlooken har vært fucka lenge, og der bryr jeg meg ikke, men veldig kjedelig når MSN ikke fungerer. Har sendt mail til Microsoft, skal poste en eventuell løsning her. Håper noen har noen tips? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Winlogon32.dll er en trojaner - bare slett den. Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har ennå ikke fått noe svar fra Messenger-support. Men når jeg lasta ned Messenger 7.0 igjen så fungerte det som bare det. Kun versjon 7.5 som klikker hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå