Spragleknas Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Dette "poppet" plutselig inn i skallen, og er helt sikkert umulig, men; I dag sliter elever og ungdommer (for å ikke si lærerene dems) med enormt dårlig rettskriving. Dersom det hadde vært en stavekontroll på forumet tror jeg faktisk dette hadde hjulpet mange - samtidig som de ville hatt en god unnskyldning for all tiden de bruker her , og kunne forsvart dette overfor seg selv og foreldre! Ikke for å rippe opp i det, men nivået er direkte skummelt blant mange! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Det er en god ide. Jeg sliter med et slik "skrive feil virus" Det har hent en gang ( mulig flere ) at jeg har blit anbefalt å skrive inleget f.eks i word , kjøre stave kontrollen der ( om man kan stole på den ) og så kopiere teksten over hit. det er så tungvindt. nå er i vi i hvertfall 2 stykker som ønsker dette Endret 19. oktober 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det hadde vært flott om det ble noe av, og noe lignende har jo blitt spurt om å ha i neste forumverjon (Den vi har nå, det skjedde jo ikke.) og om noen kunne lese igjennom innleggene. Elg123: Det er vel bedre å skrive i word først, enn å fremstå som en uten kunnskaper i norsk rettskriving på forumet? Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du trenger ikke nødvendigvis kopiere innlegget inn i Word: Bruker du Opera har den en fungerende stavekontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg