Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 må innrømme at jeg fikk utrolig lyst til å bytte ut min 20gb 4gen med ipod video, men vil det være mulig å spille av divx ? hvis ikke, vil det være mye tøv med å gjøre om til et filformat som støttes ? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Her er de filformatene iPod video støtter: H.264-video: opptil 768 kbps, 320 x 240, 30 bilder per sekund, Baseline Profile opptil nivå 1.3 med AAC-LC opptil 160 kbps, 48 kHz, stereolyd i filformatene .m4v, .mp4 og .mov MPEG-4-video: opptil 2,5 Mbps, 480 x 480, 30 bilder per sekund, Simple Profile med AAC-LC opptil 160 kbps, 48 kHz, stereolyd i filformatene .m4v, .mp4 og .mov Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Lurer på akkurat det samme..ser at divx ikke støttes. men går det ann å konvertere filene til de formatene som støttes. har veldig lyst på ipod og hvordan er det med å koble den til en PC og bruke den som ekstern harddisk? føre over filer fra skole og hjem og sånne ting. Endret 20. oktober 2005 av intelli-musa Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Fins en del programmer som converter om til støttede ipod formater, ja. Her er et f.eks Lenke til kommentar
schwere Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg er ute etter en PMP/MP3 spiller, og siklet litt på Ipod Video. Men både eplehuset og hifi-klubben i bergen har "ukjent leveringsdato", er det noen som vet når det er mulig å slå kloa i denne? Jeg prøvde forresten å konvertere en videofil (ca 22 minutter divx/xvid, er ikke helt sikker) til H.264, med en programpakke/codec jeg fant som heter X264. Det tok to og en halv time! Ca 4 fps (laptop med centrino 1.6 Ghz) ... Mulig H.264 er et knallformat, men er litt stusselig hvis konvereringen tar så lang tid. Noen som vet om kjappere konverteringsprogrammer? (Håper ikke det ble for offtopic...). Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg er ute etter en PMP/MP3 spiller, og siklet litt på Ipod Video. Men både eplehuset og hifi-klubben i bergen har "ukjent leveringsdato", er det noen som vet når det er mulig å slå kloa i denne? Var på eplehuset i Trondheim, og de fikk den inn i løpet av et par uker ca. USA måtte visst få alt først, så det ville ta litt tid før det kom til Norge. Har allerede bestilt fra den norske apple store på nett, så vil nok få den levert på døren så fort den er tilgjengelig her til lands. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Her er de filformatene iPod video støtter: H.264-video: opptil 768 kbps, 320 x 240, 30 bilder per sekund, Baseline Profile opptil nivå 1.3 med AAC-LC opptil 160 kbps, 48 kHz, stereolyd i filformatene .m4v, .mp4 og .mov MPEG-4-video: opptil 2,5 Mbps, 480 x 480, 30 bilder per sekund, Simple Profile med AAC-LC opptil 160 kbps, 48 kHz, stereolyd i filformatene .m4v, .mp4 og .mov 5034778[/snapback] Det går ann å bruke den som extert HDD uten Itunes Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fikk Ipod video idag! sort og 30 GB ( mindre enn 60 GB ) MEN jævlig dårlig at ikke Apple har guider på HVRDAN overføre video osv. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvordan er det med strømkabel, er det med som standard eller må du kjøpe det i tillegg? MEN jævlig dårlig at ikke Apple har guider på HVRDAN overføre video osv. Er det vanskelig å overføre videofiler? hva er det med i esken?hva slags ekstrautstyr kjøpte du? kjøpte du den på applestore? hva er ditt førsteinntrykk av spilleren?har veldig lyst til å kjøpe den! ble mange spørsmål, men håper noen gidder å svare på dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå