TrondPet Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg liker mye av rpg, fantasy eller adventure spill som inneholder sverd, økser, pil og buer, drager, troll eller lignenene. Bare så dere får en liten pekepinn om hvordan spill jeg er ute etter. Håper dere skjønner, heh Jeg har spillt ferdig Fable og Ninja Gaiden til X-box og Final Fantasy (skuffende) til gamcube. Håper på anbefalninger av slike spill til x-box eller gamecube. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Final Fantasy til GC er ikkje ein "ekte" Final Fantasy av samme typen som du får til Playstation, berre so det er sagt. Ellers har eg ikkje Gamcube sjølv, men har fått med meg at Zelda-spela alltid får veldig gode omtalar. Som til dømes denne. Kay Lenke til kommentar
TrondPet Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Final Fantasy til GC er ikkje ein "ekte" Final Fantasy av samme typen som du får til Playstation, berre so det er sagt. Ellers har eg ikkje Gamcube sjølv, men har fått med meg at Zelda-spela alltid får veldig gode omtalar. Som til dømes denne. Kay 5031026[/snapback] Ja, har spillt the wind waker faktisk. Syntes det var bra, men er ikke noe særlig fan av den grafikken. Men ellers et utrolig bra spill. Takk for svar! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg (som er _litt_ old school) vil faktisk anbefale Final Fantasy 7 til deg. Denne finnes egentlig bare til Playstation 1 men du kan få tak i den..... til PC nå til dags Må du ikke kimse bare fordi grafikken er fra 1997 Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 World of Warcraft? mmorpg.. rpg med internett... Join oss og bli wow-alkis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå