nree Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg har hatt ein liten CS server kjørende på laptopen min i ein god stund og den blir veldig varm når det er f.eks 8 stk innpå samtidig og jeg bytter map i tillegg. Derfor kom jeg på idén bak laptopkjøleren Bilder ligger her: (Portefølje --> Laptopkjøler) http://goggen.simplemachines.no/ EDIT: Kritikk ? Endret 19. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hehe dette var jo en original løsning. merkbar forskjell på temperaturen? hva med å fylle hele rammen med vifter? det hadde vært heftig. men pass på så ikke laptopen letter. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hehe dette var jo en original løsning. merkbar forskjell på temperaturen? hva med å fylle hele rammen med vifter? det hadde vært heftig. men pass på så ikke laptopen letter. 5030849[/snapback] Hehe, en stund etter jeg hadde satt opp kjøleren kom det feil i windows og jeg måtte restarte... Nå funker ingenting men jeg merker at laptopen er mye kjøligere ein før! Vifta er satt slik at den blåser inn dær hvor det er avsug (CPU) I tillegg merker jeg at den ikke klarer og mota så mye luft i CPU hullene så resten av lufta kjøler andre deler av laptopen Jeg prøver nå på en reperasjon av windows.. Når jeg først prøvde mens serveren var varm fant ikke windows noen harddisk. Men etter ein stund med kjøling av laptopen finner den hardisken... Så jeg får se... Jeg merker vertfall store temeperaturendringer når jeg kjenner rundt på laptoppen med hendende.. EDIT: Reperasjonen av windows gjorde susen Sikkert bare hardisken som hadde blitt litt varm... Endret 20. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Men er det ikke litt ubehaglig å ha laptoppen så høyt oppe da? >_< Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Men er det ikke litt ubehaglig å ha laptoppen så høyt oppe da? >_< 5038168[/snapback] Jeg har ekstern mus til den og jeg har også remote admin som jeg bruker til tastatur Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) UPDATE: Teperaturer klokka 09:29 (uten kjøleren på) Hovedkort: 53c CPU: 74c harddisk: 46c 09:39: (Med kjøleren på siden 09:29) Hovedkort: 45c CPU: 55c harddisk: 40c og alt forsetter og gå ned!! EDIT: Mer resultat: 16:59:25 ( 97c) 16:58:10 (87c) 35 sekunder på og gå ned 10 grader celsius! Endret 22. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå