El Grebr Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Foreldrene mine har bestilt stasjonær PC til meg fra Lefdal Lade som de påsto var fra Philips. Den var visst den kraftigse og dyreste spillPCen i butikken.... Jeg har selv ikke peiling på datamaskiner og er ikke så veldig opptatt av bra grafikk, men vil gjerne ha en solid PC som jag kan bruke en stund. PCen må også kunne kjøre de fleste spillene som kommer ut de nærmeste årene. (Har akkurat kjøpt meg Black & White 2, men laptopen min klarte ikke å kjøre det. Utrolig irriterende;) Skal bruke maskina mest til å spille. Lurer på om PCen er et godt kjøp. Den kostet 11 000 Skriver noen av spesifikasjonene til datamaskiner her så dere kan se... Har sett at du vanligvis får mye mer minne for den prisen og lurer på hvorfor det er så lite her. Intel Pentium 4 Processor 540 with HT Technology CPU speed: 3,2 GHz RAM TYPE og speed (SD/DDR, 133 MHz) Std: DDR (max 400) RAM: 512 included (upgrade: max 4 GB) RAM slot: total 4 (available 2) 1M CPU cache 250 GB storage capacity Hard disk drive description: 7200 rpm Sound cardtype: onboard Onboard or Free-stading: 8 channel on board Speakertype: 2 channel ATI RadeonX300 SEwith DVI-toCRT adaptor, low profile type Onboard or Free-standing: Free-standing Video memory: 128 MB included (upgrade: max 128 MB) PCI-Express grapics card AGP Card speed (AGP 8x): 16x (PCI-X) Cd-ROM speed: 40x DVDRW DL: 16x read speed Står en del mer på arket jeg har her, men tror ikke det er så viktig. Har sikkert skrevet mye rart her og. Lenke til kommentar
krivaag Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har absolutt ikke ville kjøpt denne pcen for 11000kr. Dårlig skjermkort og Uten skjerm. Rammen er heller ikke noe spess å skryte av. Jeg ville brukt angre retten og sendt den tilbake og kjøpt komplett Pc fra komplett eller Ps data. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 For å si det slikt: foreldrene dine har gjort et totalt boomkjøp. Denne PC`en kommer ikke til å dra spill noe spessielt i det hele tatt. Hvorfor spør du kanskje? Vel: skjermkoret er dårlig, ramen er dårlig mens CPU`en er bra. Lenke til kommentar
El Grebr Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk takk:) Tror jeg blr med til butikken og snakker litt med datafolka. Tipper det blir avbestilling... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja den pcen er absolutt ikke verdt prisen. Det som er trist er at mange blir lurte til å kjøpe slike pcer, og får vite i butikkene at pcene er bra. Jeg anbefaler deg at du eller dine foreldre ser på hva ulike nettbutikker tilbyr (komplett, netshop, psdata....) Lenke til kommentar
krivaag Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk takk:) Tror jeg blr med til butikken og snakker litt med datafolka. Tipper det blir avbestilling... 5031430[/snapback] Folk som jobber på plasser som Elkjøp-Expert og OBS elektro vill lure deg til å kjøpe pcer fra dem og skryte på pcen ganske mye... Gå heller HIT og finne mye gode pc tilbud og tester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå