?????? Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Mulig dette er et kjent problem, men når jeg bruker IExplorer så bruker den mer minne for hver gang jeg går inn på en link eller går tilbake en side. Meget irriterende. Den bruker fort 1024Mb. Hvis jeg lukker IE så blir alt som normalt igjen. Noen som kan hjelpe? Vil ikke ha bruk_Opera_svar Lenke til kommentar
showrig Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Mulig dette er et kjent problem, men når jeg bruker IExplorer så bruker den mer minne for hver gang jeg går inn på en link eller går tilbake en side. Meget irriterende. Den bruker fort 1024Mb. Hvis jeg lukker IE så blir alt som normalt igjen. Noen som kan hjelpe? Vil ikke ha bruk_Opera_svar 5030432[/snapback] Kan virke som om det er en del andre ting som sviver sammen med IE når denner er oppe. Tenker da på Ads, tools, søppel og drit. Scan dataen din med Spyware Doctor som du finner på www.pctools.com Kan være en ide kanskje om ikke dette er gjort. At IE bruker opp mot 1024Mb RAM er ikke normalt. Evt. oppdateringer kan også vurderes. Men sjekk først med Spyware Doctor. Håper det kan hjelpe! Lenke til kommentar
?????? Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Takker for tipset. Skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå