wrath666 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har 2 problemer som jeg ikke finner ut av! For det første; Hver gang jeg starter opp pc'en kjøres scandisk av partisjonen jeg har spill på! Selv om jeg fullfører gjøres det alikevel neste gang. Hvordan fikser jeg det? For det andre; Jeg klarte på et eller annet vis og miste ikonet "vis skrivebord". Den kommer ikke tilbake om jeg velger verktøylinjen "hurtigstart" igjen heller. Det en funskjon jeg bruker ofte, så er det noen som vet hvordan jeg finner den igjen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 At pcen kjører scandisk er ikke farlig, men det er irritérende i lengden. Jeg søkte i google og fant dette: http://www.win-xp.no/index.php?name=News&f...article&sid=149 Opprett ei fil som skal hete "Vis skrivebord.scf" i "C:\Documents and Settings\<bruker>\Programdata\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch" (erstatt <bruker> med brukernavnet ditt!) Filen skal inneholde dette: [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Jeg håper dette hjelper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå