Fragletrollet Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei! Akkurat bygget ferdig en ny pc basert på Nforce4 A8N-E hk'et. Problemet er da at den ikke starter. Det som er rart er at den grønne standby-led'en lyser, så hk'et får tydeligvis strøm. Jeg har sjekket om pwr-kontatken står ordentlig i. Hvor ligger problemet? Lenke til kommentar
Thunderclash Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei!Akkurat bygget ferdig en ny pc basert på Nforce4 A8N-E hk'et. Problemet er da at den ikke starter. Det som er rart er at den grønne standby-led'en lyser, så hk'et får tydeligvis strøm. Jeg har sjekket om pwr-kontatken står ordentlig i. Hvor ligger problemet? 5030397[/snapback] Forsøk å resette CMOS (se manualen til kortet for lokasjon; antar denne er til venstre for IDE-kontaktene). Dette gir deg default fabrikkinnstillinger i BIOS, som du så kan "tweake". Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Har allerede prøvet dette.... uten suksess. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg vil tippe powerknappen er feilkoplet. Sikker på at du har koplet powerknappen riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå