Gå til innhold

Hvordan drar du i gang på festen/festen din?

Feh

Anbefalte innlegg

hvem/hva er Lou Ferrigno?

5030416[/snapback]

Han. :dribble: (Ironi)

5033381[/snapback]

Ironi?!??!

Verdens vakreste mann er alt som skal til for å få saftene til å renne innenfor casa LarsP's fire vegger.

Huff, blir skummelt til helgen, da kommer Glint og Julenissen på besøk. :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre ganger var eksen hennes med, og han likte å se på med hjarte på rette staden :p

5031766[/snapback]

Det hørtes ut som tidenes kjipeste forsing ever :D

5032063[/snapback]

Hehe. Tja. Trenger ikke ta helt av på vors for min del. Funker fint å bare sitte og preike piss og baksnakke andre :p

Lenke til kommentar

Mine vors går som oftest bare ut på at jeg har noen kompiser på besøk, Hører på bra musikk og drikker...

Etter en time eller 2 så er jeg kanon dritings.. sikkert morsomt for alle andre men jeg vet ikke hvor jeg er før jeg plutselig begynner å forstå ting når jeg enten er i byn eller er komt meg på fest. Går da ofte å lurer på hvordan jeg i det heletatt kom meg hjemmenifra :p

Lenke til kommentar
Mine vors går som oftest bare ut på at jeg har noen kompiser på besøk, Hører på bra musikk og drikker...

Etter en time eller 2 så er jeg kanon dritings.. sikkert morsomt for alle andre men jeg vet ikke hvor jeg er før jeg plutselig begynner å forstå ting når jeg enten er i byn eller er komt meg på fest. Går da ofte å lurer på hvordan jeg i det heletatt kom meg hjemmenifra :p

5033985[/snapback]

Jeg bruker å drikke så alfor fort jeg... Kommer alltid (uten unntak, omtrent) senere enn alle andre, og får dermed dårligere tid med å bli full.

Drikkelek er bra, og alle leker man brukte å leke som barn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...