LarsP Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 hvem/hva er Lou Ferrigno? 5030416[/snapback] Han. (Ironi) 5033381[/snapback] Ironi?!??! Verdens vakreste mann er alt som skal til for å få saftene til å renne innenfor casa LarsP's fire vegger. Huff, blir skummelt til helgen, da kommer Glint og Julenissen på besøk. :O Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Andre ganger var eksen hennes med, og han likte å se på med hjarte på rette staden 5031766[/snapback] Det hørtes ut som tidenes kjipeste forsing ever 5032063[/snapback] Hehe. Tja. Trenger ikke ta helt av på vors for min del. Funker fint å bare sitte og preike piss og baksnakke andre Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Mine vors går som oftest bare ut på at jeg har noen kompiser på besøk, Hører på bra musikk og drikker... Etter en time eller 2 så er jeg kanon dritings.. sikkert morsomt for alle andre men jeg vet ikke hvor jeg er før jeg plutselig begynner å forstå ting når jeg enten er i byn eller er komt meg på fest. Går da ofte å lurer på hvordan jeg i det heletatt kom meg hjemmenifra Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Mine vors går som oftest bare ut på at jeg har noen kompiser på besøk, Hører på bra musikk og drikker... Etter en time eller 2 så er jeg kanon dritings.. sikkert morsomt for alle andre men jeg vet ikke hvor jeg er før jeg plutselig begynner å forstå ting når jeg enten er i byn eller er komt meg på fest. Går da ofte å lurer på hvordan jeg i det heletatt kom meg hjemmenifra 5033985[/snapback] Jeg bruker å drikke så alfor fort jeg... Kommer alltid (uten unntak, omtrent) senere enn alle andre, og får dermed dårligere tid med å bli full. Drikkelek er bra, og alle leker man brukte å leke som barn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå