MC2 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 PartyStarter 1.0 BETA Step 1 Skaff deg 1 femtilapp, 1 hundrelapp, 1 200lapp, 1 500lapp. Rull dem sammen til en sylinder og fest et strikk rundt (500 lappen ytterst). Step 2 Skaff deg 6 six-packs. Step 3 Finn 6 frivillige og gi dem en six-pack hver. Step 4 Si: "Den som drikk ferdig alt først får denne bunken, hvis han/hun klarer å telle pengene etterpå!" Hold bunken høyt oppi været. Snart har du en fest gående... (litt dyrt kanskje, for 6 six-packs...) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hehe. Når sant skal sies så pleier jeg ikke gå så mye på fest. Liker meg best på byen, et sted jeg kan danse til bra dansemusikk. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hehe. Når sant skal sies så pleier jeg ikke gå så mye på fest. Liker meg best på byen, et sted jeg kan danse til bra dansemusikk. 5031012[/snapback] Joa, men er ikke du på vors først? Det er jo litt det samme som en liten fest Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Drikkelek: Den som trekker det høyeste kortet må drikke kort-verdien i antall slurker. (Dvs. Knekt = 11 slurker.) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Sisten, Per på boks, gjemsel eller gi ett lite vink er faktisk ganske morsomt sammen med en god dell fulle venner, det er kansje ikke aktuelt på en fest med 30-40 stk, men med bare kammerat gjengen funker det glimmrende Nå er jo jeg offisielt sett ikke gammel nok til å drikke, men vi ser bort i fra det i denne tråden Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Sisten, Per på boks, gjemsel eller gi ett lite vink er faktisk ganske morsomt sammen med en god dell fulle venner, det er kansje ikke aktuelt på en fest med 30-40 stk, men med bare kammerat gjengen funker det glimmrende Nå er jo jeg offisielt sett ikke gammel nok til å drikke, men vi ser bort i fra det i denne tråden 5031310[/snapback] Drit bra! Skal faen meg dra i gang gjemsel eller per på boks neste gang HAHA genialt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Fyllegjemsel er farlige greier. Husker vi 'lekte' det en gang for lenge siden. Fant igjen ei jente nedi ei grøft klokka 5 på natta når folk skulle hjemover. Hadde visst ramlet ut av vinduet for så å sjangle et stykke bortover veien og sovne. Lurt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Fyllegjemsel er farlige greier.Husker vi 'lekte' det en gang for lenge siden. Fant igjen ei jente nedi ei grøft klokka 5 på natta når folk skulle hjemover. Hadde visst ramlet ut av vinduet for så å sjangle et stykke bortover veien og sovne. Eid. 5031489[/snapback] fixed blir jo selvfølgelig leteaskjon hvis noen blir borte for lenge Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Joda, men greia er at folk ikke legger merke til at noen er borte før dagen etter stort sett. Kjipt å tilbringe hele natten i en grøft vil jeg tro. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) eg kom på en annen ting vi også pleier å gjøre. Det er å lage en ekstra festdeltaker, som vi kaller for enten Ølgar eller Vingar (alt ettersom). Han består av en jakke med en stor pute eller ett eller annet til å fylle opp med, en bokse med noe å fylle inni, sko og en bolle med et påtegnet fjes på smile.gif Ølgar er alltid med på fest, gjør ikke mye av seg fordi han er ganske stasjonær og liker ikke å fly rundt som en tulling, men en ganske stødig kar. Han sier aldri nei til litt kos, men når flere vil kose samtidig, ender det opp med at ølgar får bank, noe han ofte får. Men selv om ølgar får bank har han det like bra, han blir heller aldri fyllesjuk inv_biggrin.gif Ahaha! Hørts jo kanonkomisk ut! EDIT: Hmm. Tror jeg svarte litt på feil post når jeg glemte å quote :!: Endret 19. oktober 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Vel, en skal ikke se bort fra at noen småfniste litt da vi fant ei halvnaken og døddrukken frøken liggende snorkende i grøfte med en ølflaske i hånda. One of those Kodak-moments. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg tror jeg hadde legg så jeg ikke kunne stå på beina Men ville sjekket om det gikk bra med henne, og så ledd etterpå Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Joa, men er ikke du på vors først? Det er jo litt det samme som en liten fest 5031065[/snapback] Jau. Har ikke vært ute på et par-tre måneder nå (flyttet i august). Men sånn før det, så pleide vi å ha ganske små vors. Maks 5 personer. Jeg bodde på hybel, så det var ikke så stor plass i stuen min Noen ganger var det bare venninnen min og jeg. Andre ganger var eksen hennes med, og han likte å se på med hjarte på rette staden Ellers havnet gjerne TV'en på fotballsending. Synes ikke vors trenger å ta sånn av. Blir i god stemning på vei til bussen/på vei til byen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hmm... servér to-tre shots og sett på Ballroom Blitz. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Andre ganger var eksen hennes med, og han likte å se på med hjarte på rette staden 5031766[/snapback] Det hørtes ut som tidenes kjipeste forsing ever Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) hva skjera? skulle edite den forige posten og endte opp med å lage en ny? Endret 19. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 kjører atle antonsen stil Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Beat for Beat - NRK1 fredager Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) hvem/hva er Lou Ferrigno? 5030416[/snapback] Han. (Ironi) Endret 20. oktober 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå