Feh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Bare lurte på hva folk her pleier å gjøre for å skape litt liv og stemning på fester de enten holder selv eller er på? Da tenker jeg ikke bare på forsing før byen (kan jo nevne ting her også), men også ting som gjør festens midtpunkt til noe mer artig en dansing til alt for høy musikk, spying, roting og generelt piss preik. Tenker ikke på drikkeleker, men bare noe som får folk i gang, litt liv og en skikkelig latterkule. Folk jeg fester sammen med, pluss meg, liker veldig godt å kle oss ut med ting vi finner på stedet. Det kan være alt fra lampeskjærmer og putetrekk til julekranser og redningsvester Vi har blandt annet vært innom å kle ut personer som: -Hitler (med "Bohemen leve" av Postgirobyggeni bakgrunnen, og allsang på refrenget: "petter er død, men hitler lever" ) -Harry Potter (med kosteskaft, tryllehatt og ugle ) -Spiderman (finnlandshette, rød genser, blå bokse og ståltråd) I fylla blir selv de mest absurde og idiotiske ting hysterisk morsomme Kan nevne ett tilfelle der en kompis (som vi kaller nikken) tok en papp fra en 6-pack med boksøl på hodet, så klipte vi til kanter på toppen så det så ut som en krone og kalte han for "Stats-nikken", han var liksom kongen på festen . Ringspillet er jo også en klassiker Treff pinnen eller løp en runde rundt huset. Hva slags moro saker finner dere på på party? Endret 19. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kammeratgjengen min trenger ikke finne på noe for å ha det gøy. Vi hører på musikk og snakker sammen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Øl, saltstenger og Lou Ferrigno er alt som skal til. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 hvem/hva er Lou Ferrigno? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 En body builder (som har kjørt i seg et tonn med dop opp gjennom tidene). Ringspillet? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Du har to sånne "deler" som du setter på hverandre så de danner et kors, så stikker det en pinne opp fra hvert "hjørne" og en i midten, så kaster man små ringer i håp om at de skal treffe en av pinnene. Spillet danner denne formen ovenifra: _|_ _| Minus den streken nederst til venstre Endret 19. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ahh, det ja. Er jo slikt man hadde i barnehagen jo! Sikkert kult i fylla det. Tror egentlig de fleste måtte ha tatt turen rundt huset en del ganger. Drikke for hber bom er tingen =) Synest forresten drikkeleker kan være med i tråden =) Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 serriøst, jeg kalles også nikken av alt og alle inkludert meg selv... freaky! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hvem/hva er Lou Ferrigno? 5030416[/snapback] "The Incredible Hulk" Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Banker en stakkar Neida Men er vel ikke så mye "vi" gjør egentlig, blir vel egentlig liv av seg selv etter hvert når du har på litt tøff musikk, og det er mye kule folk der Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg pleier å kle meg naken og danse på bordet. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg pleier å kle meg naken og danse på bordet. 5030767[/snapback] Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg pleier å kle meg naken og danse på bordet. 5030767[/snapback] 5030780[/snapback] second that. post drikkeleker om dere vil... men jeg synes at drikkeleker mere ødelegger stemining enn skaper. Spørs på leken, spørs på innsatsen. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg pleier å kle meg naken og danse på bordet. 5030767[/snapback] Jeg pleier å kle meg naken og danse på bordet. 5030767[/snapback] 5030780[/snapback] Jeg pleier å kle meg naken og danse på bordet. 5030767[/snapback] 5030780[/snapback] second that. post drikkeleker om dere vil... men jeg synes at drikkeleker mere ødelegger stemining enn skaper. Spørs på leken, spørs på innsatsen. 5030833[/snapback] Jeg håper seriøst darkness| er ei jente... eller at Feh og Ziron er jenter... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg og Ziron er nok jenter ja Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 "Jeg har aldri"-leken er jo genial hvis man vil finne ut snuskete ting om andre da. Men man kan jo aldri vite om de andre lyver eller ikke. Fungerer best hvis det er både gutter og jenter der. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg håper seriøst darkness| er ei jente... eller at Feh og Ziron er jenter Nope de er alle menn som har passert midtlivskrisa. Endret 19. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 "Jeg har aldri"-leken er jo genial hvis man vil finne ut snuskete ting om andre da. Men man kan jo aldri vite om de andre lyver eller ikke. Fungerer best hvis det er både gutter og jenter der. 5030867[/snapback] "Spillte" den forige helg, første gangen. Satt igjen med dette uttrykket i fjeset da vi omsider var ferdige: Eneste leken gjorde var å gjøre om alle deltakerne til fjortisser. Figure the rest. (med folk fra 18 til 23 år) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg kom på en annen ting vi også pleier å gjøre. Det er å lage en ekstra festdeltaker, som vi kaller for enten Ølgar eller Vingar (alt ettersom). Han består av en jakke med en stor pute eller ett eller annet til å fylle opp med, en bokse med noe å fylle inni, sko og en bolle med et påtegnet fjes på Ølgar er alltid med på fest, gjør ikke mye av seg fordi han er ganske stasjonær og liker ikke å fly rundt som en tulling, men en ganske stødig kar. Han sier aldri nei til litt kos, men når flere vil kose samtidig, ender det opp med at ølgar får bank, noe han ofte får. Men selv om ølgar får bank har han det like bra, han blir heller aldri fyllesjuk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå