Anders1212 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har en shuttle hvor CPU vifta har sluttet å kjøre hele tiden. Nå kjører den bare noen ganger og da tar den virkelig i. Dette var ikke et problem før da den gikk hele tiden og hadde en lav temperatur. Nå må jeg ha en stor vifte oppå shuttelen for å få den under 50 grader når jeg gamer (da den stiger mest) og når jeg ikke gamer ligger den ca på 50 grader. Noen som har en ide om hva som er galt ? og i tillegg lurte jeg på hva jeg burde ha på vifte innstillinga i BIOS. Setter stor pris på alle svar! Mvh Anders Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 tja dårlig vifte ville jeg tro? om det er standard boxed vifte.. prøv og kjøp en ny eller test med en annen vifte innstillinger på bios kan du vel sette etter eget behov, til tv titting og sånn, min/medium. for gaming = full fart Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Flyttes fra cpu til luftkjøling Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvilken shuttle er det da? En kamerat av meg har en shuttle hvor vifta går litt, så stoppe den. Det er en Silent shuttle et eller annet, hvor det er meninga at vifta ikke skal gå heile tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå