levlex Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Xcute DV1 Xcute er en nykommer på det norske markedet, og er førstemann ut med en telefon som kan ta bilder i en oppløsning på hele 3,2 megapiksler. Telefonen kan også ta opp video og spille av MP3. Men er enheten brukervennlig nok for sarte, norske mobilbrukere? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Meget god test, og etter mitt syn en meget riktig karakter. Endret 19. oktober 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja, den har kameraet, men ellers ganske kjip mobil ser det ut som. Men DV2 er vel kanskje på vei snart? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Bra test, riktig karakter. Selv om disse ligger en tanke dypt nede i telefonen er er det tilrettelagt for at man både kan taste nummer og skrive meldinger utenå bli påført store smerter. Dermed Og der stopper det... Skrivefeil? Jeg ble ganske imponert av kvaliteten på både video og bilder. Mange har sagt at bildene var dårlige og utydelige, men det er jo langt i fra sannheten. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Uten tvil det beste kameraet på markedet nå, imponerende med vga-videooppøsning! Jeg føler på en måte dette er et kamera med mobilfunksjon og ikke en mobil medkamerafunksjon. Håper senere modeller tilrettelegger mer for dette, men flott initsiativ, og ikke minst ganske nytenkende! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 ...mer for små kinesiske fyrstikkfingre enn store norske fiskernever Jeg syns denne setningen på ingen måte hører hjemme i testen og bør omformuleres. En såpass seriøs side som amobil bør ikke ha slik lavpannet "journalistikk". Ellers har det sneket seg inn noen skrivefeil. Jeg vet dette ble tatt opp i en annen tråd, om feilene skal rapporteres i forumet eller via mail. Da jeg ikke husker testers ønsker i saken, unnlater jeg å poste feilene i forumet. Ellers en grei test. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 ...mer for små kinesiske fyrstikkfingre enn store norske fiskernever Jeg syns denne setningen på ingen måte hører hjemme i testen og bør omformuleres. En såpass seriøs side som amobil bør ikke ha slik lavpannet "journalistikk". Ellers har det sneket seg inn noen skrivefeil. Jeg vet dette ble tatt opp i en annen tråd, om feilene skal rapporteres i forumet eller via mail. Da jeg ikke husker testers ønsker i saken, unnlater jeg å poste feilene i forumet. Ellers en grei test. 5030993[/snapback] Er enig meg Shhhh, tåpelig måte å skrive noe som enkelt som "tastene var etter vår mening i minste laget". Lenke til kommentar
3000 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 imponerende skjerm, kamera og videopptak men alt for dårlig på alle di andre områdene til at eg ville kjøpt den. men kunne godt fått den gratis Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 ...mer for små kinesiske fyrstikkfingre enn store norske fiskernever Jeg syns denne setningen på ingen måte hører hjemme i testen og bør omformuleres. En såpass seriøs side som amobil bør ikke ha slik lavpannet "journalistikk". 5030993[/snapback] Når jeg ser på det i ettertid så er jeg fullstendig enig. Jeg beklager det som ble skrevet og håper ikke at noen tok seg nær den setningen. Er nå endret. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I testen skrev dere: Siden Xcute DV1 ikke kommer med noen Java-motor fins det heller ikke noen mulighet for å laste ned nye nytteprogrammer til telefonen. I oppsumeringa skrev dere: Java: Ja MMS: Ja Blåtann: Nei IR-port: Nei GSM1900: Ja Ellers er dere en veldig god mobil side!! Keep up the good work!! Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Når får vi se hvordan DV2 kommer til å se ut på papiret? Håper kineserne skjerper seg og legger til Java!! Uansett så blir DV2 en sikker vinner her, skal ha kamera med ringe funksjon... Øhm..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg