sdhild99 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har ikke noe knapp på power supply Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 servern ligger under hodeputa (dvs. under madrassen også da), og denne WS'en står ca. 90cm til høyre for hodeputa. (p4-greier :razz:) Deilig summelyd. Serveren stod såklart på da jeg var på fjellet i påsken, og da det værste tordenværet herjet over oslo. " up 152 days, 2:25 " Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Slår den av om natta! (men ikke på hovedbryteren) Alt har sin tilmålte tid her på jorda, en harddisk f.eks. xxx000 tusen timer. Litt trist hvis man lå å sov mesteparten av tiden den snurra & gikk. . _________________ ?? [ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-08-24 01:39 ] Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Dataen min har ikke vert slått av siden strømboksen i nabolaget sprengte for noen månder siden. Slår bare av om det lyner eller om jeg har fått noen nye komponenter. Jeg legger ikke merke til støyen fra viftene mine lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå