Gå til innhold

en liten spørreundersøkelse

Anbefalte innlegg

hei,

Hvem av dere pleier å skru av pc'en helt av? Da mener jeg at man slår av strømmen til psu'en (bryteren ligger som oftest bak på kabinettet)?

Grunnen til at jeg spør, er fordi at jeg pleier å gjøre det selv, og lurer derfor på om dette er nødvendig.

ps. har en optisk mus, og dens underside lyser hvis jeg ikke slår av strømmen helt.

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjør det ikke nei! Litt for mye strev å gå bak der :smile: Skjønner ikke helt vitsen med det heller. Hvis du tenker at du slipper unna lynfeil osv. så må nok hele støpslet trekkes ut fra kontakten.

Min optiske mus lyser ikke når maskinen er slått av!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-22 07:50, Ballemannen skrev:

Quote:

Dimm skrev:

maskinen min er på 27/7 :smile:

Min også stod på 27. Juli.

He he :grin: Mine står på 24/7, og jeg mener bestemt at den også var på 27/7 (Det lyser i den optiske musen samme f.... om de er av eller på. (USB)

[ Denne Melding var redigert av: WRZ_rules på 2002-08-22 07:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-22 14:28, namelezz skrev:

jeg skrur kun av PSU hvis jeg skal flytte pcn eller drive med noe hardware greier inni. ønsker ikke støt eller lignende :razz:

Kontor-PC'n står bestandig på (selv i tordenvær). Unntaket er når jeg restarter den med vilje eller skal ta ut eller sette inn deler.

HjemmePC'en står på soverrommet og den skrur jeg av når jeg ikke skal være til stede. Og trekker ut støpsel når det tordner. Det er nemlig der jeg har backup'en fra kontor-PC'n.

Lenke til kommentar

Pleier å skru den av om natten, det blir så innmari varmt å sove i dette lille rommet sammen med PCen, og så er det ikke verdens mest stille PC heller.

Men hva hvis dere skal et sted, f.eks. på skolen/jobb, setter der den på standby eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...