SKAÐI Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 kunne tenkt meg & se filmen jeg Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Han har så å si så god fart den sykkelen kan få. Å tro at det er rett over 200km/t er jo helt latterlig. Disse sykkelene har toppfart på ca 300km/t, så at han har så mye mindre tviler jeg sterkt på. Den svingen er sinnsykt svak. Har kjørt der masse ganger før selv. At han må legge seg så mye ned som han gjør i den svingen beviser bare at han har veldig høy fart. Er nok ikke juks å fanteri dette du 5052458[/snapback] Hvorfor mener du det ikke er juks? Det er en skrytvideo og det er mye som taler for at det er grov feilvisning på det speedometeret. Altså juks. Han har bevisst filmet speedometeret sitt og lar det snakke for seg selv. Skryt og jug. At jeg påtaler det er fordi jeg synes det ville være synd hvis det sitter kvisete tenårsgutter her og tenker "så jævla fett, han kjører i over 300 km/h". Det gjør han jo ikke. For jeg tviler meget sterkt på at hastigheten er riktig. Man ser det bla i sekvensen hvor han nesten kjører av veien etter å ha kjørt på bakhjulet. Hadde hastigheten på speedoen vært riktig hadde han aldri klart en så rask retningsforandring. Les hva jeg skrev på punkt 3. Det er stor sansynlighet for at motorsykkelen har speedometer koblet til motoren, noe som betyr at med lavere giring, ved å skifte drev, så vil speedoen vise ganske mye mer enn virkelig fart. Endret 24. oktober 2005 av Grimboo Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er nok vanskelig å finne bevis for hva som er korrekt i denne saken. Jeg tror han er ganske nærme 300km/t i hvert fall. Om noen har sett "Getaway In Stockholm 2" hvor de ligger i 300km/t med en Supra og en Cosworth, ser man at det går omtrent like fort. Tviler på at den fyren har gjort dette da man får inntrykk av at fyren har nok av guts til å kjøre i denne farten (se de andre filmene på siden hans). Er ikke noe problem å få dem til å gå så fort heller. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hvorfor mener du det ikke er juks? Det er en skrytvideo og det er mye som taler for at det er grov feilvisning på det speedometeret. Altså juks. Han har bevisst filmet speedometeret sitt og lar det snakke for seg selv. Skryt og jug. At jeg påtaler det er fordi jeg synes det ville være synd hvis det sitter kvisete tenårsgutter her og tenker "så jævla fett, han kjører i over 300 km/h". Det gjør han jo ikke. For jeg tviler meget sterkt på at hastigheten er riktig. Man ser det bla i sekvensen hvor han nesten kjører av veien etter å ha kjørt på bakhjulet. Hadde hastigheten på speedoen vært riktig hadde han aldri klart en så rask retningsforandring. Les hva jeg skrev på punkt 3. Det er stor sansynlighet for at motorsykkelen har speedometer koblet til motoren, noe som betyr at med lavere giring, ved å skifte drev, så vil speedoen vise ganske mye mer enn virkelig fart. 5052952[/snapback] Du har selvsagt lov til å tro hva du vil, men jeg VET at hastigheten stemmer. Det er klart, litt feil er det nok, for det viser alle speedometer. Har selv kjørt over fartsgrensen der med min sykkel, så jeg vet at hastigheten han har er fullt mulig å holde der. Endret 24. oktober 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er nok vanskelig å finne bevis for hva som er korrekt i denne saken. 5052978[/snapback] Kanskje ikke. Lange strekninger langs veien står det lyktestolper. De er satt opp med faste mellomrom. Finn ut hva den avstanden er, og så er det bare å telle stolper og ta tiden... Geir Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er nok vanskelig å finne bevis for hva som er korrekt i denne saken. 5052978[/snapback] Kanskje ikke. Lange strekninger langs veien står det lyktestolper. De er satt opp med faste mellomrom. Finn ut hva den avstanden er, og så er det bare å telle stolper og ta tiden... Geir 5054553[/snapback] Joa, det var noe sånt jeg tenkte på. Jeg sammenlignet jo filmen med Getaway In Stockholm 2, og jeg mener det er ganske så likt. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Vet jeg bumber en gammel tråd nå, men er det noen som har et bildet av sykkelen til ghostrider? Den med 500 hp? Gjerne stort. Det er vanskelig å finne!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Vet jeg bumber en gammel tråd nå, men er det noen som har et bildet av sykkelen til ghostrider? Den med 500 hp? Gjerne stort. Det er vanskelig å finne!! 6576394[/snapback] Jeg har filmen Prøvd google? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 http://images.google.com/images?client=ope...F-8&sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 http://images.google.com/images?client=ope...F-8&sa=N&tab=wi 6578446[/snapback] Er det ikke den gule/grønne sykkern der da? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Tenkte ikke på å google etter sykkelen, googlet bare etter ghostrider jeg. Takk iallfall Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg vil se filmen, men ingen av linkene fungerer Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Den ligger på Google Video: http://video.google.com/videoplay?docid=-3760678642202272323 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Han virket ikke særlig flink til å kjøre. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Fin bump da...Fikk da i det minste sett filmen til slutt, hehe! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Syk film. Det er forretsen ca 20 km, og ikke 25. Men dette er vilt. Hvis noen hadde ringt politiet da de så denne motorsykkelen kjøre hadde ALDRI politet kommet uansett. Jeg er fra Arendal og pappa har flere håpløse historier fra politiet i sin Taxi-sjåfør-karriere. Her er en historie med politiet: Pappa stoppa på en bensinstasjon (statoil dampen, for lokalkjente) med Taxi'n. Der var det en mann som spurte om pappa kunne sende ut en melding til alle taxi-sjåførene om at bilen hans var stjålet. Det var greit sa pappa. Pappa kjørte nedover mot byen (Vesterveien) og i bunnen så han den stjålne bilen kjøre oppover. Pappa vrengte rundt, la seg etter den stjålne bilen og ringte til politiet, han sa: "Nå ligger jeg bak en bil som er meldt stjålet, kan dere sende en bil?". Politimannen svarer: "Å.. Åssen vet du at den er stjålet da?!". Pappa blir sur og svarer (sikkert ganske spydig) "Jeg snakka med eieren istad!". "Hva er navnert ditt da?". "Jeg heter: ****** *******, og jeg kjører drosje i Arendal for: **** ******* (Taxieieren). Dere kan sjekke det opp senere." I mens hadde pappa fulgt etter bilen til rundkjøringa på Myrene, der bilen snudde og kjørte innover mot byen igjen. Pappa trodde nå at bil-tyven hadde skjønt at pappa fulgte ham, og tyven kjørte plutselig opp i en helsikkes fart ned Vesterveien igjen, og pappa sa at nå var de i byen ved Arena-senteret (ca 100 meter fra Politistasjonen!). Tyven kjørte opp Vestregate og vrengte inn på parkeringsplassen til Ica Blødekjær. Pappa stilte seg opp i Innkjørselen og sa: "Nå sperrer jeg han inne ved Ica Blødekjær, men kommer til å kjøre straks for jeg vil ikke risikere noe!". Tyven kjørte gjennom blomsterbeddet og forsvant. Politiet er jo alltid så opptatt med oppklaringsprosent, og nå fikk de en sak servert på sølvfat, men er bare opptatt av navn osv. Håpløst! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Politiet hadde vel aldri klart å nå han fyren på sykkel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå