marius90 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hvor i verden får jeg tak i en minijack til coax kabel, de hadde det ikke på expert og ikke på elkjøp, og jeg finner ingen nettbutiker som selger det, er ikke dette en ganske vanlig kabel? enhver elektrisk butikk burde ha en slik kabel Lenke til kommentar
jke Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 jeg kjøpte en sånn på clas ohlson Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 en sånn kabel: http://www.datatelpartner.dk/catalog/produ...bdbe4ee73868512 klarer du å finne en sånn i netbutikken dems? får jeg kan ike kjøre dit, jeg bor veldig langt unna clash olshon Lenke til kommentar
jke Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 beklager det var ikke sånn jeg kjøpte men det funker. Jeg lurte på hvordan jeg kunne bruke coax på audigy kortet mitt tidligere og fant en post her med et bilde over det jeg trengte som jeg fikk tak i på clas ohlson. La det til som vedlegg Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 såp hvis jeg kjøper de tingene så kan ejg "bygge" min egen kabel? Lenke til kommentar
jke Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det er bare å sette alt sammen så er det klart. Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du trenger en mono 3.5 mm plugg, som har stor nok åpning til at coax-ledningen går gjennom åpningen i hylsen. Jeg forstår deg sånn at du har en ledning med RCA/phono-plugg i ene enden, og skal ha satt på en mini-coax-plugg i den andre enden? Dersom du kommer deg til en radio/tv-butikk, Expert eller hvilken som helst annen, så har de stort sett slike ferdige kabler, med skikkelig coax-ledning, noe som er nødvendig for å sikre at du ikke får for mye støy inn på ledningen når du sender signaler gjennom. Vanlig skjermet ledning med de rette kontaktene i endene vil også fungere, men er mer utsatt for å plukke opp støy, f.eks. knitring, sus, og gir veldig dårlig plassering av lydsignalene (dette er jo for overføring av digital/surround-lyd?). En slik ledning på Smart-club her i Oslo tror jeg du kan få for rundt 300.- kroner. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 takk for svar å sånn, men jeg har fått tak i en ordeng kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå