JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dersom du gir oss et par bilder av alt som står i msconfig under startup så kan vi fortelle deg hva du skal slå av. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dersom du gir oss et par bilder av alt som står i msconfig under startup så kan vi fortelle deg hva du skal slå av. 5051467[/snapback] Jeg har allerede fortalt han det, ut fra listen hans over kjørende prosesser... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Men det er jo mye mer stress å se listen over kjørende prosesser og sammenligne med msconfig listen enn at han bare viser oss msconfig listen og vi forteller han hvilke 1-3 han kan spare. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva mere kan jeg deaktivere? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 wow! du er bedre en meg Vegard! jeg har ca 60 prosseser kjørende etter oppstart! xD Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) IMO kan du beholde : -Quick'n Easy FTP Server dersom du bruker den (eller bytte den ut med filezilla server ) -msnmsgr -D-link Airplus Extreme <- kan det være du bør beholde, men test uten Og så hadde jeg laget en snarvei til daemontools på skrivebordet. EDIT: 12+2 prosesser har jeg etter oppstart. De to som ikke hører til Windows er Powerstrip og Ultramon. Og 13 services. Endret 24. oktober 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 nå har jeg vært å skrudd av noen oppstarts prosseser, skal starte maskinen på nytt Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 IMO kan du beholde :-Quick'n Easy FTP Server dersom du bruker den (eller bytte den ut med filezilla server ) -msnmsgr -D-link Airplus Extreme <- kan det være du bør beholde, men test uten Og så hadde jeg laget en snarvei til daemontools på skrivebordet. EDIT: 12+2 prosesser har jeg etter oppstart. De to som ikke hører til Windows er Powerstrip og Ultramon. Og 13 services. 5052366[/snapback] Hva mener du med IMO? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 IMO = in my opinion, altså "det er min mening at" Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 IMO = in my opinion, altså "det er min mening at" 5052577[/snapback] Skal jeg krysse ut alle untatt de der da? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva mere kan jeg deaktivere? 5052200[/snapback] De aller fleste oppstatsprosessene du har er slike meningsløse greier som softwareprodusentene legger inn for at det skal være "enklere" å starte akkurat deres program, akkurat som det er noe slit å klikke på Start -> Alle programmer, også åpne det ønskede programmet. Du kan uten problemer fjerne alle sammen bortsett fra disse: SNDMon og ccApp -> Disse to er Norton AntiVirus PSDrvCheck og VIA RAID TOOL er jeg litt usikker på, så de vil jeg ikke anbefale å fjerne Quick and easy FTPen vil du kanskje ha, hvis du ofte bruker maskinen til FTP Og de to fra Logitech, mulig disse gjør noe viktig for tastaturet eller musen din, men det tviler jeg på. Men altså, alle borsett fra disse 8 kan du fjerne uten problemer... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 hva er cftmon da? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) hva er cftmon da? 5053743[/snapback] Det er en prosess som startes av Microsoft Office. den har noe med språkinstillinger å gjøre. Se på min msconfig, jeg har fjernet den for lenge siden, og Office har virket fin hele tiden siden Endret 24. oktober 2005 av pmarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå