MoDzoNa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg lurer på om det er noen form for garanti på batteriet på min iPod mini. Den er snart et år gammel. Og jeg har nå begynt å merke at batteriet ikke varer like lenge som før. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Garantien er vel på to år skulle jeg mene. Enten det eller fem år, så du er innenfor garantitiden uansett. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Okei. takk skal du ha... Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tror ikke det er noe garanti på batteriet, alle batterier mister ytselsen sin etterhvert som de blir brukt. Er visst på en 200 ladesykluser. Apple har en hel side om dette på nettsida si, kanskje du bør sjekke der? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 ipodbatteri.no Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 okei.. takk for all hjelp. det har vært til stor nytte... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Spurte Eplehuset i Bergen om dette: Garantien din dekker batteriskade. Dette vil si at dersom batteriet ditt går under 50% i løpet av det første året vil dette bli dekket av garantien din. -Jar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå