Klienten Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Vet siden har lite stoff, men det kommer. Det jeg lurer på er om jeg har et noenlunde greit design? (Begynner ikke med å skrive stoff før siden er noe pen). Klienten's hjemmeside Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: IE 5 or higher requiredBest viewed in 1024x768 resolution Fyfy... http://www.anybrowser.org/campaign (Edit: siden vises visstnok ikke slik som den er ment å vises) Sjekk om sidene dine validerer. Fjern den Tradedoubler-reklamen - den tjener du ikke noe på uansett, og den jager bare dine besøkende bort. [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-08-22 02:07 ] Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Siden ser grei ut, men ikke helt bra i Opera. I Opera er det et lite mellomrom mellom den andre og den tredje knappen, og mellom den tredje og fjerde (nummerert ovenifra). Dessuten er knappene plassert lenger til venstre enn i MSIE. Og én ting til; rammen rundt teksten vises ikke i Opera. Hilsen en fanatisk Opera-tilhenger. :smile: Edit: Borre: Opplevde ikke du de samme problemene i Opera? Hvilken Opera-versjon bruker du? (Jeg bruker 6.04.) [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-08-22 02:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå