Krisse Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei, lurte bare på om det var mulig å få litt tilbakemelding på http://krisse.frac.dk Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Stilige bilder og tegninger. Det må jeg si! Lenke til kommentar
Krisse Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jo takk! hehe Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Plagiat? =P fint at du får din egen hjemmeside.. men å lage designet ut fra et tutorial tutorial: http://idesignthis.com/view.php?subaction=...l&id=1127289335 fint at du legger til detaljer selv som tegningen nede i høyre hjørne.. men fortsatt nå kanskje bare legge til at en veldig god måte å lære seg hvordan ting fungerer er å lplagiere andre sider uten å se på koden for eksempel.. men ikke publisere dette som noe eget.. det er fy fy! Endret 19. oktober 2005 av Dustwave Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Som saggt før, fine tegninger, og fint design. Men bruker du en template, informer om dette Og, du klagde påmørkebilder, hvis du har photoshop, kan du leke i "curves", og vips få lysere bilder Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har ikke tid til noe utfyllende, men ville bare opplyse om at du ikke har noe slutt-tag for body- og htmlelementene. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Å gi kritikk på dette blir litt feil. Du har fulgt en oppskrift, og gjort dette greit nok, men det er ikke fra ditt eget hode og egne ferdigheter. Så, prøv igjen - denne gang uten en oppskrift, eller "tutorial". Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 og bytt font på tekst Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Bytt ut times new roman i linkane dine oppe med ein meir passande skirfttype... det gjer seg særs dårlig der. Men utenom det, ei fin side... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Av en eller annen grunn digget jeg den figuren du har nede i høyre hjørne. Utrolig dekorativ detalj. Lenke til kommentar
Krisse Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Ok, takk for tilbakemelding og kritikk alle sammen!! Sorry for det med tutorialen, jeg visste ikke at det var dumt... Jeg skal se hva jeg får gjort med det dere har sagt, prøve å fikse litt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå