Nicolai-90 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg pleier å se alle disse super datane bli stylet opp og ned fra topp til tå på www.overklokking.no. Men hva gjør dere med de etter artikkelen er ferdig? Spør om dette fordi jeg er på jakt etter ny pc mvh Nicolai Endret 19. oktober 2005 av Nicolai-90 Lenke til kommentar
Amento Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Ja. Når du sier det så lurer jeg også på det. Opp gjennom tida så har nok hver av dem lagd ganske mange stilige kabinett. Kanskje de setter de oppe på sitt fuktige loft for å samle støv? Men hvorfor prøver du ikke selv? Enkle case mods kan gjøres uten alt for mye verktøy og ferdigheter. Og de kan være like kule som de mer avanserte. Planlegger å style min med Manga/Anime characters........ hehe. Men selvfølgelig team overklokking.no er over gjennomsnittet innen ferdigheter når det kommer til case modding, og overklokking og kunnskaper og tilgang på deler og flust med verktøy og.. hehe ble litt mye det... Men uansett lykke til med din jakt på ett nytt kabinett og hvis du ikke finner noe kan du altids mekke et selv også. Men var ikke dette egentlig feil forum å spørre om dette på? Endret 19. oktober 2005 av Zathardor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå