Πεισιθάνατος Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Link! Jeg synes i hvert fall at den var litt artig.. vel, egentlig mer latterlig, men samma det. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hehe. Var litt bra, men: -Both Jesus and Hitler enjoy pineapple on their pizza. Lo litt, da. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Dritbra. Jeg VISSTE at det var en link mellom de to. Poste i samfunn og politikk? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Dritbra. Jeg VISSTE at det var en link mellom de to. Poste i samfunn og politikk? 5033767[/snapback] Veeel! Jeg tror ikke vi skal gå så langt! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er selv kristen, og syntes _ikke_ dette var så morsomt. Var ett par artige punkter, men dog mange søkte. Eks det hake-korset ut fra korset. Det forfatterene av siden sikkert ikke vet er at hakekorset egentelig er jødenes eget kors. (om ikke jeg tar helt feil). Det var hitler som tok korset til seg, og brukte det mot dem. Ikke så liten sansynelighet at det nå såkalte hakekorset faktisk stammer fra det kristene korset, av den enke grunnen at de er begge jødiske kors Da var det ikke så morsomt? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Det forfatterene av siden sikkert ikke vet er at hakekorset egentelig er jødenes eget kors. (om ikke jeg tar helt feil). Det var hitler som tok korset til seg, og brukte det mot dem. Ikke så liten sansynelighet at det nå såkalte hakekorset faktisk stammer fra det kristene korset, av den enke grunnen at de er begge jødiske kors Da var det ikke så morsomt? 5034715[/snapback] Er det ikke en snudd versjon av swastika da? Tegnet til solguden et eller anna i hinduismen. Stod det i krl boka vår i 10 klasse ihvertfall....er 3 år siden, men tror det var sånn. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er selv kristen, og syntes _ikke_ dette var så morsomt. Var ett par artige punkter, men dog mange søkte. Eks det hake-korset ut fra korset. Det forfatterene av siden sikkert ikke vet er at hakekorset egentelig er jødenes eget kors. (om ikke jeg tar helt feil). Det var hitler som tok korset til seg, og brukte det mot dem. Ikke så liten sansynelighet at det nå såkalte hakekorset faktisk stammer fra det kristene korset, av den enke grunnen at de er begge jødiske kors Da var det ikke så morsomt? 5034715[/snapback] tror du er helt på jordet ang. hakekorset og dens opprinnelse http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 woohoo hadde litt rett.... Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 -Both Jesus and Hitler are hypocritical closet homosexuals. Both expressed extreme hatred towards gays, yet have both been caught on tape giving Batman a blowjob. Jaaaa, han har en del gode poeng, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå