Gå til innhold

Jesus is Hitler, Hitler is Jesus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv kristen, og syntes _ikke_ dette var så morsomt. Var ett par artige punkter, men dog mange søkte. Eks det hake-korset ut fra korset. Det forfatterene av siden sikkert ikke vet er at hakekorset egentelig er jødenes eget kors. (om ikke jeg tar helt feil). Det var hitler som tok korset til seg, og brukte det mot dem. Ikke så liten sansynelighet at det nå såkalte hakekorset faktisk stammer fra det kristene korset, av den enke grunnen at de er begge jødiske kors ;)

Da var det ikke så morsomt?

Lenke til kommentar
Det forfatterene av siden sikkert ikke vet er at hakekorset egentelig er jødenes eget kors. (om ikke jeg tar helt feil). Det var hitler som tok korset til seg, og brukte det mot dem. Ikke så liten sansynelighet at det nå såkalte hakekorset faktisk stammer fra det kristene korset, av den enke grunnen at de er begge jødiske kors ;)

5034715[/snapback]

Er det ikke en snudd versjon av swastika da? Tegnet til solguden et eller anna i hinduismen. Stod det i krl boka vår i 10 klasse ihvertfall....er 3 år siden, men tror det var sånn.

Lenke til kommentar
Er selv kristen, og syntes _ikke_ dette var så morsomt. Var ett par artige punkter, men dog mange søkte. Eks det hake-korset ut fra korset. Det forfatterene av siden sikkert ikke vet er at hakekorset egentelig er jødenes eget kors. (om ikke jeg tar helt feil). Det var hitler som tok korset til seg, og brukte det mot dem. Ikke så liten sansynelighet at det nå såkalte hakekorset faktisk stammer fra det kristene korset, av den enke grunnen at de er begge jødiske kors ;)

5034715[/snapback]

tror du er helt på jordet ang. hakekorset og dens opprinnelse

http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...