octopz Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Er ganske fersk det meste som har med oppsett av trådløse nettverk å gjøre, og trenger litt hjel med dette. Hadde i dag montør fra Telenor for å legge inn ADSL (modem: Topcom Xplorer 871BT). Har ikke fasttelefon, og ledningen går rett fra veggen inn i modemet, og så videre inn i nettverkskortet. Spørsmålet blir da hvordan jeg går frem for å få koblet til den trådløse routeren min (Topcom Skyr@cer WBR 254G)? Tenkte jeg skulle forhøre meg litt med her i stedet for å gå rett på prøv-og-FEIL metoden.... takker selvsagt for alle fornuftige svar... Endret 19. oktober 2005 av octopz Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 du finn Guide på online sine sider for alle modemer Lenke til kommentar
octopz Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 du finn Guide på online sine sider for alle modemer 5029534[/snapback] eh... stemmer visst det ja...*kremt* takker iallefall da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå