Gå til innhold

Image&Shapetek MOD #21.12.05# bilde

Anbefalte innlegg

hehehe *LER* Sexy dame strømper ja. Nei jeg har ikke noe hull igjenom bunen, den bare ligger oppå støy matte, og så suger viftene luft igjenom den. Jeg har lagd føtter til den, utav aluminium, som jeg har PUSSET og PUSSET og PUSSET og polert ned til krom! :D:love: men de har jeg ikke festet enda, må finne en bra løsning, kansje sikaflex.

mvh Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

##UPDATE##

Nå har jeg frostet fronten, er nesten ferdig.

Bilde:

post-86334-1135201116_thumb.jpg

Jeg har nå ferie, så jeg kommer nok til å gjøre den ferdig i morgen. :)

Jeg har ikke tatt bilde i uv lys og grønt katode lys enda, men det ble helt vannvittig bra! :love: om jeg kan si det. :)

Kom med svar og spørsmål hvis det er noe.

mvh Arne

Lenke til kommentar

du nevnte at du ikke hadde noen hull igjennom bunnen av kassa, hvor tar viftene luften i fra ? vil ikke den luften som alerede er under radiatoren da være varm siden kabinettet er lukket ?

Får liksom ikke helt det der med kaldt luft til å stemme hvis ikke viftene får tilgang til luft utendeifra liksom.

og er den luften som kommer inn via andre vifter være kaldt nok til å mate radiatoren med kald luft liksom siden den er ligger på bunnen av kasssa ?

har aldri sett denne type plassering av radiator før så derfor jeg lurer bare :)

Lenke til kommentar

:) du sier noe bra der altså! Veldig bra. Men saken er den, at jeg har jo mange vifter som lager en fin strømm gjenom kabinette, dette gjør at det er ganske kaldt inni det, jeg har målt temraturen i kabinette oppe og nede etter 3 dagers uptime, da var tempen nede ved grafikk kortet 22 grader, og oppe ved PSU (før jeg fikk hiper) 24 grader. Når jeg hadde den gammle radiatoren (vifte på det laveste) over psu'en, så lå CPU temraturen på 50 grader med høy load! Når jeg tok radiatoren i bunn nede med samme oppsett lå tempraturen på CPU på 48 med høy load! nå når jeg har tatt og bare lagt den nye radisen på bunn, og koblett på GPU blokk, uten og løfte raddisen litt opp på føttet eller etc. så ligger CPU på 38 ved høy load og 4 dagers uptime.

Dette vil si at temraturen har falt ned 10 grader etter jeg byttet raddis, og etter jeg koblett på GPU blokken og før jeg har hevet raddisen en tre cm over bunn... :love: jeg vi si dette er en ganske god løsnig, selv om det skal fortsatt bli litt bedre. :)

Endret av egOIst
Lenke til kommentar

Hehe, hadde man vært såpass heldig ja.. :) Leste forresten i illustrert vitenskap om en liten graveringsmaskin som man kobla til PCen og med medfølgende program kunne man importere bilder og la maskinen gravere det på alt mulig! Glass, metall, tre, plast, u name it! Var visst ikke så dyr heller..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe, jeg tenker og tenker og tenker, nå har jeg kjøpt en nytt kabinett også, så skal jeg bare sette samme de siste bitene på dette, så er det på ann igjen på det nye... Hvilket det er holde jeg hemmelig til jeg er i gang... :)

mvh Arne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...