Gå til innhold

Image&Shapetek MOD #21.12.05# bilde

Anbefalte innlegg

###UPDATE###

Hei hei.

Nå har jeg fått lagt inn noen bilder på PC'en her. Så da lar jeg selvølgelig dere også se hvordan det er blitt hittil.

Som jeg sa i sist innlegg, så er jeg ikke ferdig her enda, jeg skal lage et stativ/føtter til radiatoren, eller det vil si at jeg har så vidt begynnt på de på skolen i dag, vil bli ferdig i morgen.

Anngående fronten kommer den til å bli ferdig i løpet av uken den også. :)

Jeg vil også bli sponset med katoder som jeg skal bruke til fronten og for å frammheve det beistet av en radiator.

Bilde før montering:

post-86334-1134398081_thumb.jpg

Med radisen inni:

post-86334-1134398111_thumb.jpg

Håper på litt tilbakemeldinger.

mvh Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint det her :) Selv om det er mye små puss som gjennstår! Anngående 3x120mm radiatoren, de viftene der, har de leds? Hvordan har du tenkt å gjøre med alle de kablene, som henger rundt der? Skjønner selvfølgelig det at du bare testet ut i fra det bildet der. Som sagt når det gjelder fargen på selve kabinettet ditt, så hadde det gjort seg med en mørk farge, tror det ville vært kjempe fint med svart. Gjør seg også bra med den grønne fronten! :) En ting til, når det gjelder toppen på kabinettet, passer ikke den store radiatoren der? Er det dårlig med plass? Tror det hadde blir bedre om det er plass selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Eyyyy, takker og bukker.

Som jeg sa lenger oppe, så var ikke fronten ferdig, dette var bare en test runde. Nå er fronten av igjen og under pussing, så jeg har et mav av ledninger, så til dere som lurte så vil alt bli CLEAN! men det er ikke så lett uten rheobus og start kanppen osv...

Takker for svarene hittil, det er bare å spørre videre... :)

mvh Arne

Lenke til kommentar
HAHAHAHHAHA da er vi TO! og veder på det er flere også... :) jeg har nå smekket i to av duale pakkene, det ble veldig bra hittil! :D:love:

Regner med det kommer update på fredag eller før, er ikke mye igjen før fronten er klar! :)

mvh Arne

5312862[/snapback]

Fett :thumbup:

Men den lille radiatoren hvor skal du plasere den da?

duale pakkene

Hæ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...