Froskens Far Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hei Jeg kjøpte meg et apparatus (eksternt lydkort) fra Amerika, og var forberedt på å måtte kjøpe meg en spenningstransformator. Ved strømkontakten står det "80 - 264 VAC" - betyr dette at den tar alle spenninger mellom 80 og 264 Volt så lenge det er vekselspenning, mao at jeg kan plugge den rett i veggen? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 80-264Volt alternating current eller vekselspenning på på norsk :thumup: Skulle tro at det var bare å plugge det i da ja, men det er rart det ikke en bryter av noe slag på den (slik det er f.eks bakpå PSUer) Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Den har en av/på bryter foran. Det er et firewire kort (echo audifire 8), men den tar ikke strøm gjennom FW-porten. Takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det begynner å bli vanlig med slike universal powersupply som tar alle spenninger (trenger ingen bryter for å velge). Det er virkelig et teknologisk framskritt. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) hvet ikke noe mer enn at VAC står for ValvesAntiCheat Endret 19. oktober 2005 av haakie Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk igjen for svarene, jeg plugga i og det funker som smurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå