P0nduz Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 vet ikke om denne hører hjemme i denne kategorien, om den ikke gjør det setter jeg pris på om modelator flytter den. men som topic sier jeg oppgraderte firmware på routern og etter det har opera bare fungert i perioder og alt over nettverket har blitt tregt. akkuratt som internett bare blir borte eller ikke sender noe informasjon sånn kan den stå i hvertfall 20 min før den plutselig er normal igjenn:S noe jeg har gjort feil? noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Prøv dette: - start -> kjør -> skriv inn cmd - skriv ipconfig /release og ipconfig /flushdns - når det er ferdig skriver du ipconfig /renew Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Prøv dette: - start -> kjør -> skriv inn cmd - skriv ipconfig /release og ipconfig /flushdns - når det er ferdig skriver du ipconfig /renew 5029412[/snapback] Du trenger ikke gjøre det så tungvint. Det samme skjer hvis du bare høyreklikker på de "små skjermene" i systemtray som representerer nettilkoblingen, og velger "Reparer" Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 fant ut det jeg også men det fungerte utmerket. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Prøv dette: - start -> kjør -> skriv inn cmd - skriv ipconfig /release og ipconfig /flushdns - når det er ferdig skriver du ipconfig /renew 5029412[/snapback] Du trenger ikke gjøre det så tungvint. Det samme skjer hvis du bare høyreklikker på de "små skjermene" i systemtray som representerer nettilkoblingen, og velger "Reparer" 5031567[/snapback] Ah, ja det er sant. Men bare for SP2 da edit: tror ikke XP orginalt eller SP1 flusher DNS ved repareringen. Endret 20. oktober 2005 av TCi Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 takk for den kommandoen der TCi. Den visste jeg ikke om. Denne er fin når jeg bruker Windows 2000, der man ikke har noen reprasjonsfunksjon på oppkoblingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå