ftriger Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Noen Som har noen bra programmer til tvkort Bruker tvtools 6.2 i dag men har ikke noe serials om noen kunne hjelpe meg mail meg på [email protected] mvh finn magne Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Ta og kjøp TvTool du. Koster ikke mer en i overkant av en 100 lapp. Jeg kjøpte det for et par uker siden. Du får programmet over e-mail innen 24 timer hvis du betaler med VISA. Det er verdt mener jeg da... Jeg kan heller ikke komme på noen andre programmer utenom nView sitt eget opplegg. Noe som etter min mening er bare "crap"... Lenke til kommentar
ftriger Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Ok adressen til tvtools er det noe du har da. hvor lang tid har du tvtools da eller er det ditt da? Takk for et kjapt svar. mvh finn magne triger Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Dette var vel ikke så veldig rask respons da men.. :smile: Adressen er http://tvtool.info/index_e.htm Da får du opp den engelske versjonen av siden. Firmaet ligger opprinnelig i Tyskland ser du! :smile: Trykk "registration", og så følger du bare videre.. Kvitteringen kommer i posten ca 2 uker etter du har bestilt. Programmet med egen key får du over e-mail som sagt. Dette som sagt innen 24 timer sånn ca. Du får også en egen link til programmet i tilfelle det skulle skjære seg med e-mailen. Lykket til! Hilsen meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå