Gå til innhold

Kjøpe windows xp - hvilken versjon?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har tenkt å kjøpe meg en versjon av windows XP. Har kun hatt en lovlig windows før og det var win98. Men jeg mistenker at min korrupte winxp ikke får det updates som de som har genuine windows får. tilfelle?

 

Uansett:

 

win xp home edition : 2150

win xp pro : 3350

win xp pro oem : 1295

win xp pro stud oppgr : 850

 

Er det verdi i å betale mye mer for xp pro VS home? Hva er de store forskjellene? Nb! jeg er hovedsaklig basic bruker av windows.. men ikke helt noob heller.

 

For å kjøpe en oppgrad. må en jo ha en windows fra før - hva om den er korrupt? går det fint? Jeg har som sagt en win98 en plass, men finner den ikke igjen!

 

OEM versjonen - er det mye som mangler der?

 

Eller- skal jeg kjøre min korrupte et år til og kjøpe vista?

 

takk for hjelpen...

Endret av Becks69
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har tenkt å kjøpe meg en versjon av windows XP.  Har kun hatt en lovlig windows før og det var win98.  Men jeg mistenker at min korrupte winxp ikke får det updates som de som har genuine windows får.  tilfelle?

Tviler jeg på, jeg har iallefall fått alle oppdateringer

Uansett:

 

win xp home edition    : 2150

win xp pro                  : 3350

win xp pro oem          : 1295

win xp pro stud oppgr  :  850

 

Er det verdi i å betale mye mer for xp pro VS home?  Hva er de store forskjellene? Nb! jeg er hovedsaklig basic bruker av windows.. men ikke helt noob heller.

Xp pro har bedre nettverksfunksjoner, iis webserver pluss diverse unødvendige ting.

Finn deg ei billig mus, og kjøp windows xp home oem. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303200&cks=SER

 

For å kjøpe en oppgrad. må en jo ha en windows fra før - hva om den er korrupt? går det fint?  Jeg har som sagt en win98 en plass, men finner den ikke igjen!

 

Eller- skal jeg kjøre min korrupte et år til og kjøpe vista?

 

takk for hjelpen...

5028974[/snapback]

 

Tviler sterkt på at cden er korrupt, du må isåfall beehandla den ekstremt dårlig, og utsatt den for skader. Windows cd-ene er trykt, og kan heller ikke overskrives

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...