Gå til innhold

RAZR blir rosa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kommer sikkert i andre farger også. Jeg tror ikke de vil snevre inn kundegruppa mer enn nødvendig.

En rosa mobiltelefon kommer mest sannsynlig til å falle i smak hos flere kvinner enn menn.

Tja, hvem vet. Kanskje den blir en slager blandt homsene? :p Jeg ser nesten for meg at en i homsepatruljen dukker opp med en slik. (Ikke mer enn en av de for de kan jo ikke ha lik telefon som kameraten) :!:

Lenke til kommentar
En rosa mobiltelefon kommer mest sannsynlig til å falle i smak hos flere kvinner enn menn.

Tja, hvem vet. Kanskje den blir en slager blandt homsene? :p Jeg ser nesten for meg at en i homsepatruljen dukker opp med en slik. (Ikke mer enn en av de for de kan jo ikke ha lik telefon som kameraten) :!:

5028985[/snapback]

Jeg velger nå likevel å tro at det finnes flere kvinner enn homofile menn her i verden. Hvis ikke har vi et stort problem ;)

Lenke til kommentar

Hehe. Arehei traff spikeren på hodet. Hadde jeg fått denne med norske menyer og slikt hadde jeg seriøst vurdert den. Selv om BabyRosa er litt mer kult og lettere på øynene. Men når det gjelder om denne serien er myntet på damer så tror jeg at utformingen av selv Razr v3'en kanskje appellerer mer til menn enn kvinner, og det spørs om rosa kan forandre på dette...

Lenke til kommentar
En svart utgave av RAZR V3 så forøvrig dagens lys i begynnelsen av året. Denne var imidlertid kun del av en gavepakke til prisutdelere og prisvinnere ved årets Oscar-galla i februar.

Det var rart. Jeg sitter her med en svart V3 i hånden, men ingen oscar. Noe er feil...

Bedre research neste gang :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...