Pysj Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 RAZR blir rosa Hvis du synes den vanlige fargen på Motorolas RAZR V3 er kjedelig, kan du nå reservere deg en av de 5000 RAZR-eksemplarene i knall rosa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Rosa kan være nydelig, men synes ikke denne traff spikeren på hodet. Ville gjerne hatt en mykere og søtere rosa, ikke denne røffe rosaen. Mange av "ukens flørt"-deltagerne har klart det. Denne når ikke opp, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Den kommer sikkert i andre farger også. Jeg tror ikke de vil snevre inn kundegruppa mer enn nødvendig. En rosa mobiltelefon kommer mest sannsynlig til å falle i smak hos flere kvinner enn menn. Tja, hvem vet. Kanskje den blir en slager blandt homsene? Jeg ser nesten for meg at en i homsepatruljen dukker opp med en slik. (Ikke mer enn en av de for de kan jo ikke ha lik telefon som kameraten) :!: Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 En rosa mobiltelefon kommer mest sannsynlig til å falle i smak hos flere kvinner enn menn. Tja, hvem vet. Kanskje den blir en slager blandt homsene? Jeg ser nesten for meg at en i homsepatruljen dukker opp med en slik. (Ikke mer enn en av de for de kan jo ikke ha lik telefon som kameraten) :!: 5028985[/snapback] Jeg velger nå likevel å tro at det finnes flere kvinner enn homofile menn her i verden. Hvis ikke har vi et stort problem Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Det er kun ekte menn som våger å bruke rosa. Det mer rosa, det mer heterofil. edit: Ikke feiltok det jeg skriver, sier ikke at homofile ikke er ekte menn, sånn at jeg ikke støter noen her. Endret 19. oktober 2005 av arehei Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hehe. Arehei traff spikeren på hodet. Hadde jeg fått denne med norske menyer og slikt hadde jeg seriøst vurdert den. Selv om BabyRosa er litt mer kult og lettere på øynene. Men når det gjelder om denne serien er myntet på damer så tror jeg at utformingen av selv Razr v3'en kanskje appellerer mer til menn enn kvinner, og det spørs om rosa kan forandre på dette... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 En svart utgave av RAZR V3 så forøvrig dagens lys i begynnelsen av året. Denne var imidlertid kun del av en gavepakke til prisutdelere og prisvinnere ved årets Oscar-galla i februar. Det var rart. Jeg sitter her med en svart V3 i hånden, men ingen oscar. Noe er feil... Bedre research neste gang Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Bump! Skal ikke dere rette opp feilen i artikkelen? EDIT: Da er feilen rettet. Takk for det, Crocie Endret 17. november 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Så et bilde av Sharapova med rosa V3 for et par måneder siden,så den har vel vært ute en stund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg