Joachim_F Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 I følge finansbyrået UBS kommer Microsoft sannsynligvis ikke til å ha mer enn 1,5 millioner Xbox 360-enheter til salgs i år. Les mer Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg trenger ikke 1,5 millioner enheter, holder med bare en... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du får tak i noen det hele tatt da Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hvis du får tak i noen det hele tatt da 5029029[/snapback] Det er jo bare spekulasjoner... Tro kun på det ms sier... Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 På den annen side er Bill Gates verdens rikeste mann. ... Og ingen har hørt om UBS. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg må innrømme at jeg ser potensielle skjulte hensikter med disse utspillene -- sånne rykter sprer seg raskt, og kan føre til at folk stormer til butikkene enda raskere enn de ellers ville gjort. Anyhoo: Det er vel neppe noe must med en X360 til jul, egentlig. Maskinen er fabelaktig, den, men spillbarheten kommer neppe til å ta noen sjumilssteg med det første. Foreløpig er jeg i hvert fall mest interessert i den ut fra et faglig perspektiv. (Må vite hva den er i stand til, og hvor den plasserer MS i nestegenerasjonskrigen.) Mer det, enn et stort ønske om å spille forholdsvis liknende spill som på Xbox, bare med høy oppløsning og mer bumpmapping. Flere av lanseringstitlene kommer jo dessuten på PC, noe som demper litt av gleden med den nye helomvendingburken. Men det er jo alltid stas med en ny konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg