Gå til innhold

Hakking ved flere enn en skjerm i FS2000


Drittsekken

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå satt opp 2 skjermer for bruk i MS FlightSimulator 2000.

 

Alt fungerer greit så lenge jeg holder all 3D grafikk på hovedskjermen, altså bruker secondary kun til kontroller, GPS, o.l. Men når jeg åpner et nytt vindu med 3D (eks: se flyet bakfra) og setter dette på skjerm nr 2 begynner alt å gå hakkete (grafikk og kontroller).

 

Jeg bruker et ATI Radeon 9800 PRO dette har en secondary utgang.

Da jeg tenkte at det kunne være lurt å ikke bruke to utganger på samme kort satte jeg inn et 3DFX VooDoo 3 kort jeg har liggende.

Det samme skjedde med dette kortet, da med ATI som primary og VooDoo som secondary.

 

Skulle ikke tro at det er prosessoren det står på, XP2500 OC til XP3200. Dette burde holde for et så gammelt spill på laveste oppløsning (640x400).

 

Har sett bilder av folk som bruker opp til 15 skjermer på FS, hvordan får de det til uten å gå hakkete?

Noen som har forslag til hva som skal til å få dette til å gå greit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå testet litt mer.

 

Det ser ut til at det er samme forskjellen uansett hvilke display settings jeg bruker.

Dvs. om jeg kjører med 1600 oppløsning eller om jeg kjører med 640 oppløsning, om jeg kjører med full detaljer eller minimum detaljer (alt av eller alt på) så går alt like glatt hvis jeg bruker bare en skjerm til 3D. Og like hakkete ved to skjermer med 3D.

 

Altså det blir hverken verre eller bedre etter hva jeg setter display settings til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...