oandre Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 skal bruke 4-5 k på "hjemmekinoen" min. har fra før av: pioneer vsx-409rds (pro logic) lumatron (dvd) jamo e 430(front) zachry (senter) zachry (bak) DIY sub skal kjøpe dvd, forsterker å digital kabel til 4-5 k noen anbefalinger? har kikket på forsterker: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15707 dvd: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...ler.htm?id=6942 kabel: en fra hifiklubben. greier denne forsterkeren å drive dali consept serien? skal bytte ut høytalerne jeg har nå med de når jeg får råd. noe annet jeg burde se på...eks denon Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 jeg ville ikke stolt på at den forsterkerne driver noe som helst . den veier 9 kg , noe som egntlig ikke er så altfor ille , men jeg har selv dali concept 6 , disse drive jeg for tiden med en nad l70 , den er oppgitt til 5X45 og veier noe mere en pionerforsterkeren , og min nad forsterker klarer ikke og drive høytalrene optimalt . jeg vill satset på en litt større h/k forsterker eller en kraftigere model fra pioneer dvd spilleren virker helt ok , den spiller sikkert filmene av helt greit med ok lyd og ok bilde Lenke til kommentar
oandre Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 hva med denon avr2106 eller harman kardon avr135? anlegget skal brukes til 70% film, 30% musikk. da må jeg spare litt til hvis jeg må kjøpe dyrere forsterker Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 jeg ville ikke stolt på at den forsterkerne driver noe som helst . den veier 9 kg , noe som egntlig ikke er så altfor ille , men jeg har selv dali concept 6 , disse drive jeg for tiden med en nad l70 , den er oppgitt til 5X45 og veier noe mere en pionerforsterkeren , og min nad forsterker klarer ikke og drive høytalrene optimalt . jeg vill satset på en litt større h/k forsterker eller en kraftigere model fra pioneer 5029014[/snapback] den forsterkeren der er bra og vil fint klare drive det hvis han kjører den i bi-amp.. altså bruker de to ekstra kanalene til å bi-ampe fronthøyttalerne. den forsterkeren danket ut H/K forsterker til 5000,- i lyd & bilde for et par nr siden. den kom faktisk ut som testvinner.. den gir utrolig mye for pengene og er et klart førstevalg i denne prisklassen skal man handle nytt. Lenke til kommentar
oandre Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 så den pioneern å dvdspilleren er en bra match til den prisen? jeg trenger ikke spille så veldig høyt. rommet anlegget står i er på 9m2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 tror jeg ville tatt denne dvd spilleren så får du et anlegg som matcher estetisk også. kan bruke samme fjernkontroll osv.. samt at den skal være bra iforhold til pris da. lyd&bilde brukte hvertfall lillebroren som budsjettsreferanse mener jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå